O mică drumeție

Astăzi mi-am dat greața și am făcut o mică excursie pe munte.M-am plimbat singur , cum cîndva am făcut-o de atîtea  ori.Doar o plimbare.

Senin, iarbă, flori, vîntul cîntînd, pădure, munte.Încetuc, la soare sau la umbră.

Mi-a plăcut.

9 răspunsuri

  1. Si mie mi-a placut sa vad pe unde ai mers….😊

    • Din păcate mi s-au terminat bateriile la aparatul foto şi n-am mai multe poze.
      Deşi nu mai merg ca altădată, cei cîţiva kilometri parcurşi dus şi întors mi-au redeschis pofta de a ma merge.M-am curăţat şi m-am umplut de bine, de frumos.

  2. Bravo. Postarea ta are verde de liniște.

    • Mulţumesc!
      Verde cu întreaga paletă de culori a florilor şi liniştea pe care ţi-o dă vîntul, gîzele, chemările păsărilor…

  3. Cât sunt de faine asemenea „evadări” în natură! Iar de unul singur, în liniștea naturii, este cea mai mare „terapie” pentru suflet.
    Numai bine și o săptămână minunată! 🙂

  4. Pai daca ti s-a redeschis apetitul… spor la plimbari! Mie nu mi se arata vara asta.

    • Mulţumesc!
      Sper să ţi se ivească şi ţie măcar pentru o oră sau cîteva ore.Cît să-ţi cureţi ochii şi sufletul de încărcătura oraşului.

Lasă un comentariu