Ultima poveste

Ar mai fi multe de spus, dar nu mai pot.

Am găsit recent în telefonul lui Tundi ultimul mesaj pe care l-a trimis unei prietene..,

Mariana, ajută-mă! Nu vreau să-l părăsesc. M-a abandonat pînă și sora mea. El nu. M-a scos din spital și mă îngrijește cum numai mama m-a îngrijit cînd eram copil. Suferă mai mult decît mine. A slăbit mult, îl văd că se uscă. Am auzit-o pe sora lui, vorbea la telefon, că plînge pe stradă. In casă nu se manifestă, e tare pentru mine. Nu cred că a dormit vreo oră întreagă de cînd… Mariana, nu vreau să-l las așa. Fiecare clipă a vieții mele a fost frumoasă datorită lui. Il iubesc și vreau să mai fim împreună încă un pic, încă  un pic

Blogul meu se încheie aici.

Dacă nu mai este Tundi să ne comentăm unul la celălalt, să ne jucăm împreună…

Vă doresc tuturor sănătate și să vă bucurați cît mai mult de cei pe care-i aveți alături!

Vă mulțumesc tuturor că mi-ați fost colegi și prieteni de-a lungul anilor !

8 răspunsuri

  1. Nu știu ce să spun, iar sfaturi… nu pot și nici nu pot fi date într-o asemenea situație.
    Dar vreau să știi că, dacă vei reveni la blog, voi fi aici în așteptarea ta.

  2. Mulţumesc pentru povestea împărţită cu noi! Pentru emoţie şi pentru ce am primit citind. Nu doar acum, în tot acest timp.
    Sper şi eu la o revenire printre rânduri. Numai bine vă doresc!

  3. Hey, ce înseamnă ultima poveste?! Ne lăsați așa?!
    Va mărturisesc că am mai pierdut firul între povesti și am mai încurcat personajele, prea multe nume.
    Haideți să mai povestim despre fosile, cred că aveți multe poze, sa ne învățați și pe noi tainele.
    Va îmbrățișez, Magda

  4. Întotdeauna mai e ceva de spus. Chiar și un oftat. Știi? Uneori cei cu grele pierderi își scriu oftaturile-n literă.
    Te-aș mai citi…

    • Cred că Oana are dreptate: întotdeauna mai e ceva de spus. Sper că amfitrionul acestui blog să-si găsească energia si motivația de a împărtăși cu publicul său unele dintre gândurile sale, melancolii, amintiri si poate din felul in care vede d-lui lumea. Ar cam fi timpul pentru ieșirea din tăcere, cred.

  5. Doar in trecere pe aici, cu ganduri bune!
    Sa-ti fie cat posibil bine. 🙂

Lasă un comentariu