Vă amintiți?

4 răspunsuri

  1. Asa ceva nu se uita! 🙂 Cantecul a desfasurat un ghem urias de amintiri. 🙂

  2. Mi-am amintit că am acasă la părinți un disc (vinil) original, de prin anii `80, al acestei minunate formații. A fost primit cadou și mi se părea ceva fantastic, că pot asculta muzica acestor coloși ai muzicii… O să-l caut când voi merge pe acolo.

    • Pentru amintire am pus şi eu imaginea asta.
      Căci cine are amintiri, sînt audio şi condiţionate de picap sau magnetofon.

Lasă un răspuns

