Vă amintiți?

7 răspunsuri

  1. Din ce în ce mai des mi-e dor de asemenea voci, de asemenea note…

    • Dacă n-ai răbdare să cauți pe youtube, ia de aici.Găsești și la cap.muzică, și la propuneri de ascultat și la slow blues.
      Audiție plăcută!

  2. Noi cei cu buletine ceva mai vechi, firește că ne amintim… Din nefericire tinerii de astăzi mor prin COLECTIV după muzică de prost gust, un kitsch muzical comparativ cu aceste melodii cu adevărat valoroase.

    • Mă refeream la cei care au ce să-și amintească.

    • Si parintii nostri aveau aceeasi parere despre noi cand ascultam pink Floyd, Beatles, Rolling Stones, etc, ce stiau ei!!!… Chiar asa, dar noi ce stim acum ca sa acuzam generatiile noi??? Tineretea este de parte lor, viata tine cu ei, nu pot trai asa cum am facut-o noi, aste sunt timpurile, nu ne putem opune! Trebuie sa acceptam asta asa cum si parintii nostrii ne-au acceptat pana la urma! Am vazut nenumarate interviuri cu cei care au avut sansa sa scape cu viata din infernul de la COLECTIV si mi s-au parut tineri de isprava si destoinici, nici unul nu era un coate goale sau un pierde timp. Cinste tineretului!!! Sa-si traiasca viata asa cum vor!!!

      • Eu n-am văzut interviuri. Știu ce se cânta acolo fiindcă feciorul meu a cântat pe acea scenă. În altă zi, nu cea fatidică. Firește că cinste tineretului, numai că n-o să cred vreodată că muzica care le place lor astăzi va face istorie așa cum au făcut Pink Floyd, Beatles, Rolling Stones, Creedence Clearwater Revival, Deep Purple, Black Sabbath etc., etc. Până la urmă eu n-am spus că mă opun la ceva, că acuz pe cineva ori că nu accept altceva, ci numai că muzica acestor generații mi se pare kitsch. E doar o părere.
        Cine va trăi/supraviețui, va vedea cum a rezistat timpului, nu?

Lasă un comentariu