De-ale mele

Era vorba că vor suna sirenele şi la Cluj şi în unele publicaţii locale erau explicaţii despre cum trebuie înţeleasă sonorizarea respectivă.

Păi, pot suna pînă sar de pe postamentele respective, că la Cluj n-am văzut nici un indicator care să direcţioneze populaţia spre vreun adăpost antiaerian.Adică, nu sînt adăposturi.Si-atunci?

De altfel, ieri n-a sunat nici o sirenă.Eu n-am auzit.

 

Pe vremuri, cînd echipele sportive ale ţării evoluau pe undeva, toată suflarea ţării era cu ochii în televizoare.Si trăiam cu toţii la cele mai înalte cote evoluţia alor noştri.

Acum, la Cluj, sînt campionatele europene de gimnastică.Si gata.Păi, ar trebui ca fiecare televiziune să-şi înceapă ştirile cu asta, nu cu Ghiţă sau cu Champs Elisee.

Sînt eu prea răutăcios? Nu cred, căci nu toţi clujenii pot merge la faţa locului, iar restul populaţiei nici aşa.

 

Primăria a somat asociaţiile de proprietari sau locatari să dea jos zăpada de pe copaci.

Serios? Si cum ar trebui procedat?

10 răspunsuri

  1. M-am gândit şi ieri la alarmele alea. Ok, exerciţiu, exerciţiu dar în caz real ce fac? Degeaba „traduc” semnalele alea cum au explicat ei că nu ştiu ce am de făcut, unde mă ascund…
    E indecent de multă tăcere în presa noastră în ceea ce priveşte evenimentul de la Cluj. Păcat, mare păcat.

    • Dacă nu se ţine la capitală nu se transmite.
      Ce dacă ei n-au condiţii.
      Păcat, căci gimnastica are, încă, mulţi fani!

  2. La noi au sunat. Sirenele. Am știut că este un exercițiu, am auzit un mesaj, dar nu l-am înțeles. Și atât. Nu știu ce fel de exercițiu a fost, poate doar de verificare a gradului de funcționare.
    Cât despre zăpada de pe copaci, poate ar trebui să-i scuturăm, cine știe?! Zic și eu 🙂 .

    • Poţi scutura gardul viu, arbuştii şi copăceii, dar n-ai cum să scuturi copacii cu diametrul tulpinii de 20 cm-100 cm sau mai mult şi cu peste 10m înălţime.Încă mai sînt şi din ăştia pe la Cluj, deşi cei care s-au perindat pe la primărie au cam făcut tot posibilul să-i rărească.

  3. Cred că s-a instalat o astenie generală… alarmele pregătitoare de dezastre nu fac decât s-o întrețină, mai ales că și vremea pare că li se asociază… Trece și asta, vine ea și vremea bună 🙂

  4. Nici la BV n-au sunat sirenele. Dar am auzit ceva sirene in ziua in care, mai apoi, am auzit anuntul pentru exercitiul care va urma. Autoritatile ne-au dat o noua dovada de incapabilitate. 😦
    Nici de pe copacei nu prea poate fi scutura zapada – deocamdata – e inghetata pe crengi. Ei isi imagineaza ca asociatiile de proprietari vor plati firme care deszapezesc… copaci.

  5. Nu indicatoarele sau etichetele sunt problema, ci fiecare trebuie să se gândească la o situație concretă și cum va proceda în acel caz! Adăposturi nu există pe măsura necesarului și oricum multe ar fi inutile. Însă pe mine altceva mă surprinde. De ce tocmai acum – după 27 de ani – s-au trezit să verifice aceste sisteme de alarmare?
    Știți vorba aceea: români vi se pregăteșete ceva? Ce spuneți dacă „sferele înalte” știu mai mult despre aceast subiect?

Lasă un comentariu