Azi

La mulți ani, România!

In caz că mai rămîne ceva după ce dispar Iohannis și gașca.

https://fosile.wordpress.com/

România de azi.

La Cluj n-au deschis tîrgul tradițional de Crăciun.

La cîtă lume se flendurește prin oraș după masa și seara, puteau să-l deschidă fără probleme.Nu de alta, dar se mai vede om cu om, mai aude sau spune o poveste, mai bea un vin fiert în încercarea de a recunoaște ochii dintre căciulă și mască.

Azi mi-am făcut pașii printre dantele de chiciură . Normal că am mers și la magazin să iau ceva.Acolo, bag samă că era ora cînd ies vîrstnicii, că era plin de ei.

Dă unul din spate cu căruciorul peste mine și-mi spune să fiu atent.

La casă am nimerit în spatele lui.I-am spus că o să-mi iau oglinzi retrovizoare, data viitoare.

S-a uitat nervos la mine și am recunoscut un vechi prieten.De pe la 20 de ani.

Am vrut la un moment dat să-i dau niște poze vechi, dar n-avea timp.Încă le mai am selectate pe un stick.

Ce se mai schimbă oamenii.

M-a întrebat dacă mi-a cerut el pozele.Nu, dar dacă tot le-am selectat de pe nenumăratele filme, m-am gîndit că te-ar bucura să le ai.

-Le-am cerut eu?

-Nu.Le vrei?

N-a răspuns.

E drept  că nu mai este cum era în tinerețe.Frumos, suplu, cu plete..

Acum e rotund ca luna plină, iar pe cap e tot ca luna, bec.

Ne-am văzut fiecare de drum.

https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/

10 răspunsuri

  1. La mulţi ani!
    Sunt foarte frumoase pozele!

  2. La mulți ani, România! În caz că dispar Zdrențele Roșii – psd, ProRo, AUR sau cum s-or mai numi, mai ai o șansă.

    • După cum bine știi, din 89 încoace au condus pe rînd și împreună și ciuma roșie și febra galbenă.

      • Ciuma Roșie a avut grijă să infesteze tot, chiar și regalitatea. Fiind încă sub obsesia din ’46, au „rezolvat” PNT CD. Toată perioada, cu foarte scurte momente de pauză, Zdrențele Roșii au deținut controlul.
        Revin la comentariul inițial din care am omis PER, alți „mari patrioți”. Că_ca ei de patrioți nu e nimeni. Îi votează proștii, bătrânii fără minte sau cu ADN viciat, asistații sociali, foarte probabil hoții. Firea și Dâncu au declarat asta, unul pe FB, unul la congres.

      • Nu contest ce spui că au făcut ăia, doar constat ce fac ăștia.

  3. Superbe fotografii, dragă Ioane!
    În ceea ce-i privește pe oameni, apropo de fostul amic, mulți s-au schimbat în sens rău. Își dau arama pe față, nu au nicio reținere în a arătat tot ce au mai urât în firea lor. Se vede și din unele comentarii, de altfel…

    Sănătate și numai bine, ție, lui Tunde și Colei! ♥

  4. Minunate dantelarii ai fotografiat! Descoperi frumusetea pe unde treci, ceea ce as zice ca inseamna optimism, dincolo de nemultumirea „politica”. 😊
    Oooof! Cred ca Iohannis (alaturi de altii) au in plan sa scoata definitiv din scena politica ultimul „partid istoric”. Au inceput asimiland pedelisti… Nu ne puteam astepta la ceva bun de la oameni ca aia…
    :)) Poate ca amicului nu i se mai oxigeneaza creierul… Trebuie inteles.

    • Natura este frumoasă,pur și simplu, indiferent dacă o vedem sau nu.
      Normal că rețin cu ajutorul aparatelor foto tot ce văd și-mi place.Ce nu îmi place fotografiez și le pun pe site-ul primăriei.
      Amicul? Să fie sănătos, că nu-l mai caut!

  5. Mi-am permis să împrumut frumoasa și sugestiva fotografie de la început, cu linkul de rigoare, desigur. Iată aici https://povestiripescurt.blogspot.com/2020/12/de-la-lume-adunate-MFC.html
    Mulțumesc frumos!

Lasă un comentariu