Soarele meu a apus.

Se zice ca iubirea face minuni.

Nu vă mai amăgiți.Nu face.

Cu toată iubirea, am asistat neputincios la stingerea iubitei mele.

Soția mea, https://cafeauata.wordpress.com/.

Pagina ei va rămîne deschisă.

Soarele meu a apus.

Ultima poză este de la aniversarea a 38 de ani de căsnicie, februarie acest an.

6 răspunsuri

  1. Pentru orice lucru este un timp fixat,un timp pentru a te naște și un timp pentru a muri,un timp pentru a plânge și un timp pentru a râde,un timp pentru a jeli și un timp pentru a dansa.(Ecl.3).Este timpul sa plângem împreună cu tine,Fosile, pentru pierderea neprețuitei tale soții.Condoleante!!Offfff……

  2. Condoleanțe!

  3. Toți trecem printr-o asemenea durere când pierdem o persoană dragă, dar ne mângâiem cu gândul, că așa cum se spune,cei din spațiul de dincolo, ne pot privi. Soarele pierdut aici, te privește de dincolo. Sincere condoleanțe!

  4. Condoleanțe sincere pentru pierderea suferită!
    cuvintele sunt de prisos 😦

  5. Îmi pare tare rău, condoleanțe! 😥

Lasă un comentariu