Singur

Mi-a trimis o inimă mare de foc.

https://fosile.wordpress.com/wp-content/uploadshttps://fosile.wordpress.com/wp-content/uploads

In scurtul timp pe care l-am mai avut împreună m-a învățat de toate.Tot ce făcea ea prin casă, să nu depind de nimeni, mi-a programat pașii, la ce urmează de făcut, cu cine să iau legătura etc.

M-a rugat să am grijă de mine, de cățelușa noastră, de surorile mele, că doar noi am rămas, să țin legătura cu prietenii…

Dar nu m-a pregătit, nu m-a învățat cum să trăiesc fără ea.

2 răspunsuri

  1. Și uite că puteți ! Și ce legătură indestructibilă aveți! Ce frumos v-am pregătit și a avut dreptate, puteți și o veți face chiar daca nimic nu va mai fi la fel!

  2. Fiecare persoana resimte durerea in mod diferit.Exista însă unele sfaturi elementare care s au dovedit practice in cazul multora.Acestea sunt deseori menționate de psihoterapeuți specializați în doliu și reflectă principiile universal valabile dintr o carte străveche și plină de intelepciune.Poate îți sunt de ajutor următoarele măsuri practice: –
    1.Accepta sprijinul familiei extinse și al prietenilor.Unii experți consideră că acesta este cel mai important factor care ajuta o persoana in perioada de doliu.Totusi,poate că uneori vrei sa fii singur și poate chiar te irita cei care încearcă să te ajute.E ceva normal. Nu trebuie sa stai întotdeauna în compania altora,dar nici sa te îndepărtezi total.Spune le cu tact de ce anume ai nevoie și de ce nu ai nevoie. Găsește,în funcție de propriile necesități,un echilibru între timpul petrecut cu alții și momentele de singuratate.

Lasă un comentariu