Dacă te uiți în jos nu poți să vezi curcubeul

De mai mult de o lună am luat-o acasă.

La Centrul de îngrijire e lagăr de exterminare. Nu dezvolt.

M-am descurcat singur cu injecții, perfuzii, tratamente și îngrijirea ei, cu tot ce înseamnă asta.Cu grijă și cu drag.

Intr-unul din momentele de luciditate mi-a spus s-o las să plece.

Dacă vrei și dacă trebuie, du-te iubito!

Faptul că te iubesc nu înseamnă că te rețin ci că vreau ce e mai bine pentru tine.

Si ne privim în ochi cu lacrimi grele pe obraji bătrîni.

Mă duc, dar mai vreau să stau cu tine.Că numai mama m-a mai  îngrijit așa, în copilărie, cum mă îngrijești tu acum.

Ziceai că ți-ai luat nevastă tînără, să aibă grijă de tine la bătrînețe…

Cățelușa am dat-o la o prietenă și o mai scot din cînd în cînd la plimbare.

Mă doare cumplit durerea ei, imobilitatea ei,incapacitatea de a vorbi,dorința de a se termina odată.

De o săptămînă am trecut pe morfină.

Uneori mi-e greu.De sîmbătă pînă duminică seara m-a terorizat, realmente.

Am chemat-o pe sora mea să stea cu ea două ore, să pot ieși și…poate mă calcă o mașină.

Era cît pe ce, iar doamna de la volan m-a întrebat- ți s-a urît cu viața, bătrîne?

Da, mi s-a urît.

A coborît de la volan, m-a dus pe trotuar,mi-a șters lacrimile și și-a cerut iertare.

M-am întors acasă, am adunat toate insemnele religioase și le-am pus într-un sertar.

Dumnezeu are alte treburi. Nu-L condamn.Văd ce se întîmplă în lume, dar nu mă mai rog.

Facă-se voia ta Doamne!

Oi fi privilegiat, că pot să mai văd curcubeul?

 

9 răspunsuri

  1. Dumnezeu ne știe tuturor durerile, nu se întâmplă nimic fără voia Lui. Noi poate nu întelegem, dar la El conteaza în primul rand sufletul. Daca ne da o boală, e că ne ajută să ne curatim de pacate si ajungem mai usor in Imparatia Lui. Nu-L dati la o parte, luati-L pe Hristos tovaras de drum, cheama un preot sa o spovedeasca, impartaseasca, sa-i faca un maslu. Te imbratisez!

    • Nu dezvolt. Nu-L dau deoparte, doar că nu mă mai rog.
      A fost un călugăr și a făcut toate cele de trebuință.

      • Fara rugaciune, sufletul nostru moare si diavolul primeste putere asupra noastră. Acum multi ani, cand tot asa m-am suparat pe Dumnezeu în prostia mea si am zis că nu mă mai rog, am simtit cum diavolul s-a urcat noaptea la propriu pe pieptul meu si nu-mi mai puteam misca corpul. M-am trezit, si cand am început să zic ” Tatal nostru”, mai tare ma presa si dupa cateva momente groaznice am inceput sa ma pot misca… nu insist, nu vreau sa te fortez cu nimic, dar am datoria sa-ti spun cu ce am gresit, ca sa stii ce inseamna lucrul acesta.
        Rugaciunea este viața sufletului. Parintele Efrem Athonitul a spus că intreruperea rugaciunii e ca și cum cineva ar purta arma pe umăr în timp ce dusmanul îl omoară. Diavolul încearcă în fiecare clipă să ne fure mantuirea, este neobosit, iar acum va tot incerca sa-ti dea ganduri impotriva lui Dumnezeu, va profita de starea aceasta de deznadejde. O mai ai pe Maica Domnului, pe toti sfintii din ceruri, pe toate cetele îngeresti, avem atatia prieteni care nu ne tradeaza increderea, nu ezita sa le ceri ajutorul.


  2. Sa te uiti la asta te rog, e o poveste asemanatoare, cu o fetiță care a înteles ca boala este o binecuvantare.

  3. ,,Dacă Dumnezeu ne da o boala e că ne ajuta sa ne curățim de pacate și ajungem mai ușor în împărăția lui..Ai putea spune:O,Doamne!!!Ce dumnezeu crud și nemilos,care are o satisfacție bolnavă să i vadă că sufera pe oameni,femei și bărbați,copii și batrani….Nu stimata doamna/domn,Dumnezeu nu este cauza suferinței in lume,nu se face vinovat de existenta suferintei.Altfel cum ar putea fi un dumnezeu iubitor așa cum se pretinde și este???Dvs.ca să aratati că vă iubiți copiii îi chinuiți ,ii ardeți,ii bateți,ii înfometați,nu le acordați asistenta medicala??Nu,nu faceți acest lucru.Nici Dumnezeu nu l face.Dl Fosile își îngrijește cu atâta dragoste soția că mi dau lacrimile,numai în situația lui și a soției lui să nu fii,,,.Ce zbucium,ce suferință fizică dar mai ales sufletească poate îndura numai el știe,cuvintele nu pot cuprinde suferința lor.Dar nu Creatorul le provoaca.Proverbe 10:22,,Binecuvântarea lui Dumnezeu îmbogățește și el nu i adaugă nicio durere.,,Iacov 1:13,,Nimeni când este in încercare,să nu zică:,,Sunt încercat de Dumnezeu”.Căci Dumnezeu nu poate fi încercat cu lucruri rele și el nu încearcă pe nimeni”.Si nici nu este indiferent la suferința noastră.N as fi intervenit dar de dragul adevărului nu te poți abține.Sa ne ierte Fosile,dar poate prinde putere în necazul sau știind că nu Creatorul le provoacă suferința prin care trec.Sa suferim alaturi de el iar suferința sa să treacă prin inimile noastre.Chiar dacă mă șterge iarăși,îl înțeleg.

  4. Dacă avem un necaz, o suferință, înseamnă că Dumnezeu ne-a dat-o ca să ne apropiem de El.Credința îndepărtează de la noi toate relele.

  5. Buna ziua, mă bucur să vă citesc și tare m-am bucurat când am văzut mailul că ați publicat ceva crezând, sperând la vesti bune poate. E bine că ați adus-o acasă și o aveți aproape mereu ….. până când o fi sa fie. E greu, e cumplit, e multa durere și nedreptate in lume, nu înțeleg și nici până acum n-am înțeles cum, de ce……..
    Nu știu ce să vă spun, chiar nu știu….

  6. Dl Fosile, ce mai faceți?
    Să știți că sunteți mai puternic decât realizați chiar Dvs, faptul că aveți puterea de a scrie și astfel va exteriorizați, așterneți in scris ceea ce simțiți…..mare lucru. Nu va opriți, mai scrieți-ne.
    Poate într-o zi veți scrie o carte, aveți acest dar și chiar daca nu ați publica vreodată acea carte dar o veți pune pe acest blog, pentru mine ar fi cea mai de preț carte.
    Totul trece, indiferent cat de greu este, tot ce ne rămâne este credința și acea fărâmă de speranță pe care le avem in noi indiferent cât am nega.
    Suntem aici aproape chiar daca departe fizic, mai scrieți va rog, orice…..scrieti.
    Întrebare: aveți nevoie de ceva, va putem ajuta cu ceva?

Lasă un comentariu