De pe la noi

Zic unii că ne invidiază că sîntem clujeni.Incerc să le explic că noi aflăm că au fost tot felul de întîmplări culturale şi nu numai după cîteva zile după ce s-au întîmplat.Că programul de muncă este de opt ore şi patruşcinci, iar cînd ajungem acasă, luăm prînzul în familie pe la opt seara după care-i gata ziua.

Deci, am aflat din timp de data asta că va fi o manifestare stradală a deschiderii stagiunii Operei. Aşa că sîmbătă seara ne-am înfiinţat şi noi acolo cu căţel cu tot.

1.Pentru tot felul de manifestări, Boc-ul primar închide circulaţia, redirijează mijloacele de transport în comun.De data asta n-a închis nimic aşa că am ascultat  printre fîşîit  de cauciucuri, motoare turate la semafor, motociclete şi de pe sus nelipsitele avioane care, nu-i aşa, la decolare sună tare.

No, dar tot era ceva amenajat.Scaune în faţa teatrului,iar restul în picioare pînă pe la catedrală.

Am remarcat că au venit mulţi părinţi cu copiii din dotare.Da, măcar un pic de culturalizare.Din păcate, doar că să-şi dea în petec.

2.  Cei mici lăsaţi liberi de părinţi, care în mare majoritate vorbeau la telefon tare, alergau prin faţa scenei, strigau cît puteau de tare  şi dădeau din mîini ca şi dirijorul.

3. Organizatorii au montat şi două ecrane care-i înfăţişau pe cei de pe scenă, dar şi unul mare deasupra corului care rula uragane, şi alte manifestări ale naturii.N-am înţeles de ce, dar…

Chiar mă gîndeam că în loc să mă bucur de prestaţie văd tot felul de chestii care n-au nimic în comun cu .

Ce să-i faci, am îmbătrînit şi nu ţin pasul cu trendul.

Noroc că-s clujean.

 

2 răspunsuri

  1. Mda… La mai toate manifestările culturale, chiar și cele pretențioase (spectacol de operă în sală, premieră) se regăsește aceeași atmosferă. Generația de 30-40 de ani parcă și-a făcut un scop din proasta educație a copiilor. Nu-mi pot închipui cum va fi peste alți 30-40 de ani…

Lasă un comentariu