In asteptarea miscarii

https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/

6 răspunsuri

  1. Ete si masina de spalat rufe 😀

    • Este.
      Asteapta apa.

      • Am o prietena pe facebuk din localitatea Desesti , Maramures si am vazut poze cu ea si stapana unei astfel de valtori , valtoare care FUNCTIONA…..Am ramas cu gura cascata la poza si am intrebat ca proasta daca chiar spala in valtoare, in poza aia , ceva …Bine ca e femeie isteata si toleranta si mi-a zis ca este una din putinele valtori care mai functioneaza si ca da , era acolo la spalat covoare , presuri si paturi….

      • Am vazut una in functiune la Siriu, din masina.Asa am fost de incintat ca nu i-am facut poze si am mers mai departe.

  2. Sunt fascinante aceste muzee în aer liber, cu exponate din satele de odinioară. Muzeul Astra de la Sibiu este uriaş. L-am văzut de câteva ori. O asemenea „maşină de spălat” am văzut în funcţiune la Rucăr. Spălau covoarele atât de bine, oamenii de acolo…

Lasă un răspuns

