Distractie de pensionar

Oamenii tineri, care încă muncesc, mă întreabă din când în când, ce fac cu timpul meu liber acum, că sunt ieșit la pensie…

Ziua trecută, am fost prin centru la cumpărături. Am intrat într-un supermarket pentru 5 minute, ca să-mi cumpar o pâine. Când am ieșit, un polițist scria o amendă pentru parcare în loc nepermis.

I-am zis: – Ce-ar fi să iertați un pensionar de data asta? El m-a ignorat și a continuat sa scrie amenda.

I-am zis atunci că e un comunist. S-a oprit, s-a holbat la mine și apoi a început să scrie alta amendă.

Am continuat prin a-i spune că e un mâncător de rahat. A terminat și cu a doua amendă și a început să o scrie pe a treia.

Am continuat așa vreo 20 minute. Cu cât îl zgândăream, cu atât scria mai mult.

Nu-mi păsa… Eu venisem cu autobuzul. Barem mă distrez și eu putin la pensie…

Primit pe mail

 

21 răspunsuri

  1. Genial, m-am distrat grozav! 🙂
    O zi faina si fara amenzi, ca doar nu esti pensionar! :))

  2. genial pensionarul! :)))

  3. m-am distrat grozav mai ales la sfârșit… deci e frumos la pensie, să înțeleg :))

  4. :))) Buna gluma, dar eu eram cat pe ce sa te felicit (si invidiez) pentru iesirea la pensie , dupa ce am citit cele cateva randuri care se afiseaza pe lista wordpress a noutatilor .

  5. GENIALA !!!!!!!! Felicitari ! Ma faci sa incerc si eu acelasi lucru ….poate dau de dracu , si-mi taie pofta de distractie !

    • Nu ma felicita ca n-am facut eu manevra asta.
      Am primit textul asta pe mail.Am scris si la sfirsitul articolului.
      Distractie placuta!

  6. Si eu care ma gandeam ca tu esti cu masina…nici nu mai zambeam 🙂

  7. Pişicher pesnionarul! :)))

  8. Citind din tabletele pe care le-aţi scris, observ că vă ţineţi de snoave , ca să ne înveseliţi şi reuşiţi foarte bine, ceea ce îmi place.

    • Multumesc pentru apreciere,Victoria!
      Asta a fost intentia,sa obtin macar un zimbet si daca am reusit,este un cadou pentru mine.
      Mult bine!

  9. Foarte Tare!!!! Chiar ai reusit saa ma amuzi. Pana sa citesc finalulin care spuneai ca e primit pe mail m-am intrebat: „Cum adica pensionar???”

    • Nu pot spune ca ma apropii vertiginos de acea perioada pentru ca „astia” tot indeparteaza de mine virsta minima de pensionare.

      La „Despre mine” scrie cam pe unde ma incadrez.
      Saru’mina!

      • Am vazut, stai linistit, ala a fost primul loc in care m-am dus dupa articol 😉 SI oricum, NU scrii ca un pensionar. Ai speranta, vigoare, nerv….

Lasă un comentariu