Ziua buna…

Ziua buna se cunoaste de dimineata!

Se pare ca ieri a fost o zi „buna”.Toata ziua.

Planetele s-au aliniat aiurea si-a iesit ce a iesit.
Ar fi trebuit ,cind ieseam de la servici,sa trec prin piata sa iau ceva,dar a fost ziua de nastere a doi colegi si…n-am mai trecut prin piata.

La noi,cind este ziua cuiva,aduce la lucru o maslina,ceva prajitura,uscaturi cole sau sucuri,iar noi colegii punem cite o suma si-i dam omului sa-si cumpere ce vrea el,cadou de la noi.

De aceea n-a mai trebuit sa merg la piata.

Aseara tirziu a trebuit sa merg undeva cu masina.Cind m-am intors aveam parcarea ocupata.

Parcarea este platita pe un an si de aceea este afisat numarul de masina.

Nu-i problema daca vine cineva in vizita,dar lasa pe bord nr.apartamentului unde poate fi gasit si chemat sa-si mute masina.Asta n-avea asa ceva.

I-am lasat un biletel sub stergator si m-am invirtit printre blocuri sa gasesc un loc sa-mi las masina .

Noroc ca azi sint aliniate cum trebuie planetele.Cind am iesit sa merg la lucru,masina cu pricina nu mai era acolo asa ca mi-am adus-o pe a mea la locul ei.

Intr-o vreme aveam o zi pe saptamina(miercuri) cind totul era invers.Apoi s-a schimbat si am constatat ca-mi merge pe dos in data de 28 a fiecarei luni.Acum vad ca ma ia aleator… si e mai rau ,ca ma ia pe nepregatite.

 

15 răspunsuri

  1. O zi cu mult mai buna sa-ti fie !

  2. norocul meu ca nu am stabilit frecventa zilelor in care totul imi merge cu susul in jos :))

    • Cind se repeta la acelasi interval nu poti sa nu observi.Celelalte sint asa,cite un pic,dar cum am spus in articol,am avut zile cind intrega zi,secunda cu secunda era …invers.Atita doar ca eram pregatit si atunci impactul nu este atit de dur.

  3. 🙂
    servus!
    eu am primit o caracterizare perfecta de la Irina!
    stii care sunt zilele saptamanii, la mine? marti, marti, marti, marti, marti, marti si… marti!
    sunt de acord cu ea!
    vad ca acum am eu discipoli!!!

  4. Daca nu am avea si astfel de zile, cum ne-am bucura de cele frumoase? Sa fim sanatosi si sa incercam sa nu asteptam prea mult de la altii…

    • Daca nu ar fi astfel de zile ne-am bucura in liniste de cele frumoase.Ne-am bucura pur si simplu.
      Si nu sateptam de la altii decit atit cit ei ofera.Daca sint in stare sa-si sustina oferta.

  5. Toți avem din când în când zile proaste, dar din fericire sunt din belșug și zilele în care pare că ne merge de minune. Eu abia când mă îmbolnăvesc realizez că așa-zisele zile proaste nu sunt printre cele mai deranjante din viața unui om! Într-o vreme, îmi mergea foarte bine marțea, ajunsesem să programez anumite acțiuni exact în această zi și chiar aveam succesul scontat! Numai bine!

    • Si cind esti bolnav te poate enerva cel care nu-si tine promisiunea,nu-si respecta indatoririle,nu?
      Nu este corect ca pe banii tai ,serviciile sa lase de dorit.
      Ae trebui sa fie exemplare.
      Noapte buna!

  6. Zile bune sau mai putin bune, le depasesti tu in stilul caracteristic. Sa ai numai din cele bune!

  7. Zilele nu sunt toate la fel, in unele parca ne simtim mai incercati ca in altele, dar eu nu vreau sa iau seama la numere, le astept si le iau ca atare asa cum vin. Ba chiar, cand toti se tem de 13, de exemplu, eu ma bucur, caci dintotdeauna mi-a purtat noroc acest numar! 🙂
    Sa-ti fie bine azi, si maine, si mereu!

Lasă un comentariu