Frankie Valli and The Four Seasons (grup vocal)

Componenta:Frankie Valli,Joey Long,Clay Jordan,Bob Callas.

Formula initiala era Frankie Valli,Nick Massi,Tommy De Vito,Bob Gaudio si cintau cu numele de „Four Flowers” cu un succes deosebit.In1962 ajung pe locul unu in clasamente cu discul” Big Girls Don’t Cry”

urmat de „Walk Like A Man”

si de ” Rag Doll ”

datorita carora popularitatea lor este comparata cu cea a Beatless-ilor sau Beach Boys

In 1964 Joey Long il inlocuieste pe Nick Massi si De Vito si Gaudio parasesc formatia.

Din 1968 grupul nu mai inregistreaza,iar Frankie Valli  continua solo.

6 răspunsuri

  1. „oh, what a”… music!
    putin gospel, putin jazz, mult blues, totul creeaza o stare speciala! ca si muzica!

    • Pe ei i-am inregistrat prima data prin 1968.Pe un magnetofon Tesla Sonet Duo pe lampi,pe benzi mici de 360 de metri.Era din tabla si atit de greu ca ti se lungeau pina il duceai dintr-un loc in altul.Inregistram cu microfon si trebuia sa fie liniste in casa.Abia la urmatorul mag,am putut inregistra cu cablu.Era un vis…

  2. Frumoasa si binevenita muzica ai pus, din nou!
    „Who loves you” este o piesa nascuta in acelasi an cu mine, super!
    Initial am incercat sa muncesc ascultand-o in casti, dar la piesa „My mother’s eyes” am renuntat la tabele si la cifre. Am inchis ochii si am visat…
    Multumesc!

    • Adica tu te-ai dus la munca sa visezi?…
      Ma bucur ca am reusit sa-ti fac un pic de placere,relaxare.
      Cu mare,mare placere!
      Saru’mina!

  3. Am auzit de multe ori muzica asta, la Radio Romantic, dar habar nu aveam că o cântă Frankie Valli and the Four Seasons, îmi plăcea și atât ! 😀

    • Da’,la Radio Romantic nu zice si cine cinta?
      Sau pun muzica …mai veche si gata?
      Ma bucur ca am contribuit la a sti ce iti place din muzica veche.
      Saru’mina!

Lasă un comentariu