https://fosile.wordpress.comBuchetul de mireasă a fost din frezii și în fiecare an, de 19 februarie a primit un buchet, mai mare sau mai mic, de frezii.

In fiecare clipă, în fiecare zi mă bat de cîte ceva numai al ei. Unele lucruri le dau, pe altele le țin că mi-s dragi, nu se știe cît, iar altele…

Nimic nu mai este valabil.Nici buletinul, nici certificatul de naștere, nici pașaportul, nici diplome sau contracte.

Este pur și simplu ștearsă din existență.De la Evidența populației, de la pensii, de la Administrația Financiară.

Singurul act valabil este Certificatul de Deces.

Rămîn doar niște poze, amintiri, un mare gol și o durere a cărei margini nu se întrevede.Si nici n-aș vrea să-mi treacă vreodată, pentru că îmi lipsește și nimeni și nimic n-o va putea înlocui.

O vreme n-o să mai trec pe aici.

Mulțumesc că m-ați suportat, dar cum se zice, viața merge mai departe și fiecare trebuie să și-o trăiască pe a lui, nu să se întristeze pentru a mea.

Să fiți sănătoși!

Să fiți fericiți!

6 răspunsuri

  1. Aş vrea să-ți pot spune ceva care…care să ce!? Nici un cuvânt nu te poate alina, nici acum, nici mâine…peste ani durerea se va estompa, dar niciodată nu va dispărea!
    Să fii sănătos!

  2. Ne bucurăm și ne întristăm alături de cei dragi. Iar dacă tu nu vei mai trece pe aici, nu înseamnă că nu mă voi mai gândi la tine, că nu voi aștepta un semn ca să știu că ești bine. Iar tristețea mea… cred că oricum nu va pleca prea repede, așa cum nici a ta nu o va face.
    Te rog să ai grijă de tine!

  3. Sănătate multă şi, atât cât se poate, putere!

  4. ai grija de tine

  5. Chiar daca nu vei mai trece pe aici, un timp, gandurile noastre catre tine raman.
    Poate ca suna aiurea, dar gandeste-te ca nu ar vrea sa-ti opresti viata… Stiu ca nu sunt cuvinte care sa aline durerea din suflet, dar trebuia sa scriu.
    Ma gandesc si la Cora… Am citit, acum, postarile cu ea: oamenii ii zambesc cand o vad. Zambeste-i si tu. 🙂 Stie ca nu mai sunteti toti si sufletelul ei sufera.
    Sanatate iti doresc!

  6. Am trecut doar sa-ti scriu: sper ca esti bine – atat cat poate fi bine cand doare sufletul…

Lasă un comentariu