Cît pe ce

Ieri a fost marţi 13 şi de cîteva ori a fost „cît pe ce”.E drept, nu pentru mine.

Dimineaţa, în drum spre lucru, la o trecere de pietoni o tînără, cu căşti şi butonînd telefonul a sărit în faţa camionului ( sirenă şi girofar ) de pompieri. Noroc că n-avea viteză şi a reuşit să frîneze.Camionul.A mai stat un pic acolo.Cred că i-a sărit inima din loc şoferului.Deja vedeam ,cum televiziunile anunţă cu mare indignare cum o tînără a fost ” spulberată pe trecerea de pietoni”. Am gratulat-o toţi cei care eram acolo, dar ne-a ignorat şi a luat-o la fugă.

După servici , cu căţeluşa în plimbare  am întîmpinat-o pe nevastă-mea şi veseli ne întorceam spre casă.

Zicea că moare de somn.Nu-i nimic, te culci.Si i-a sunat telefonul.O prietenă a invitat-o la Al Di Meola.

M-am bucurat mult pentru ea şi eram nerăbdător să-i aud părerea.

La Romania-Chile nu m-am uitat, căci echipa cu care ţin pierde, dacă mă uit eu, aşa că nu ştiu ce au făcut ai noştri.

Pe la 11 ( 23) a picat internetul.Aş fi dezvoltat  mai bine subiectul aseară, dar…

A fost, doar, cît pe ce.

15 răspunsuri

  1. Bine că n-a fost mai rău!
    Şi care a fost părerea ei?

    • Deşi nu este mare fan a jazzului modern, nu poţi să nu apreciezi virtuozitatea şi calitatea muzicii.Doar trei oameni- Al Di Meola la chitară, un acordeonist şi unul la instrumente de percuţie- au făcut două ore de spectacol de înaltă calitate.
      In plus, conştient de faptul că nu toată lumea din sală sînt iubitori de jazz, au cîntat muzică mai accesibilă.
      I-a plăcut.
      Mi-a adus şi mie un CD şi mi-am încîntat seara ( noaptea, pînă la 2 ) cu muzică.

  2. Desi ma laud si sunt laudata ca sunt un sofer bun, mi s-a intamplat si mie sa imi apara tineri pe trecerea de pietoni fara sa se asigure vreun pic….sa fie inconstienta tineretii!?
    Bine ca ati fost bine…..

    • Nu ştiu.
      Cînd a apărut camionul greu de popieri toate maşinile s-au oprit, iar la trecereda de pietoni, deşi se făcuse verde, toţi pietonii au aşteptat pe trotuar să treacă.În afară de tînăra respectivă.
      Mulţumim!
      Noi sîntem bine.

  3. Tinerii de genul acesta își merită soarta. Nu vă faceți griji, selecția naturală își face datoria și cine nu merită să trăiască… alege telefonul și căștile.
    Despre fotbalul nostru nu merită să facem comentarii, dacă nici nemții nu mai sunt în stare să ne facă bine…

    • Dacă şi-ar face doar lor rău n-ar fi nici un bai.Din păcate implică şi pe alţii ( în cazul ăsta, şoferul de la pompieri).
      Nu-s fan fotbal, dar dacă joacă echipa naţională, plus că au jucat la Cluj, eram curios.

  4. E bine când totul se termină cu bine, vorbă sfântă. Cât despre naționala noastră, nici nu trebuie să fie zi cu ghinion ca să joace prost.

  5. Pentru mine marți 13 n-a fost ‘cît pe ce’ ci lovitură în plin. Figarușa mea dragă, sfioasa și mătăsoasa mea… Am rămas doar cu Frix, surioara ei, acum neliniștită și miorlăită, să ne alinăm una pe alta…

  6. A fost cât pe ce… 😀 Dar uite că a fost cu noroc. Muzical. 🙂

    • Am zis la început că a fost cît pe ce, dar nu pentru mine.
      De data asta am scăpat, ba chiar mi-a fost bine.Sper să nu recupereze următorul marţi sau vineri 13 şi s-o încasez dublu.

  7. Coincidențe… Astfel de lucruri se întâmplă și în alte zile, nu numai marți 13! ☺
    Numai bine!

Lasă un comentariu