Poza 178

Costei

Costei

Locul in care se depoziteaza stiuletii de porumb.

4 răspunsuri

  1. Ce face omul cu măna lui…se numeşte lucru manual…din ce în ce mai rar. Acum suntem mândri de pereţi din prefabricate, de ţesături executate la maşini automate, mobilă prelucrată la maşini automate cu feţe melaminate…Suntem şmecheri…şi din ce în ce mai puţin NATURALI.

    • Sa nu exageram.
      Acolo unde se mai lucreaza pamintul, gradina, lemnul sau piatra mai este si lucru manual.
      Faptul ca nu mai avem WC-ul afara, in curte, nu inseamna ca ne-am robotizat.

      • Cred că asta cu WC-ul este exagerare. Robotizarea a pătruns adânc în mentalitaea noastră, nu a mea……Din ce în ce mai puţin se folosesc meşteşugurile, care presupun lucru manual. In agricultură…nu mai vorbim, iat WC-ul în curte la ţară…este încă la mare căutare. Lemnul, piatra…sunt astăzi prelucrate la tot felul de utilaje. Rar mai întîlneşti meşteri care să păstreze , să transmită tradiţile din tată în fiu, măcar de amorul artei…Poate de la oraş se vede mai din…avion, dar la firul ierbii se vede altfel, chiar dacă WC-ul este în curte. Chiar eu, orăşean din tată în fiu, am avut un asemenea WC atunci cănd am construit casa. Trebuiau nevoile săvârşite undeva, până a pătruns apa la ţeavă în casă.

      • Reciteste, te rog, ce am scris.
        Acolo unde se mai lucreaza ,etc. poate fi si la oras si la tara.
        Deci care-i problema ?
        Am spus” Faptul ca nu mai avem WC-ul afara”.
        Ce este exagerat?
        Sau te gindesti ca putem fi robotizati si cu WC afara, in curte?

Lasă un comentariu