Poza 20

Nemultumit

Nemultumit

6 răspunsuri

  1. In legatura cu schimbul de comentarii de la postarea de astazi, imi cer scuze, am tras o concluzie pripita! Esti unul dintre cunostintele mele mai vechi, aici in blogosfera, de aceea am fost dezamagita sa citesc ca…. Ah, dar nu e cazul sa mai caut interpretari. Ma bucur mult ca nu este asa cum am avut initial impresia.
    Iti multumesc ca ai revenit cu explicatii suplimentare, asa incat acum este spulberata si cea mau mica suspiciune. Probabil canicula este de vina! 😉 in Augsburg sunt 37°C si ne asteapta un weekend si mai fierbinte!
    Iti doresc o zi frumoasa si te asigur ca iti voi vizita pagina mai departe, cu aceeasi placere ca si pana acum.

    Fotografia de astazi este inca o dovada clara ca tu iubesti mult natura!

  2. Faina imagine!
    Sa ma vezi pe mine cand sunt nemultumita!

  3. E simpatic micul strambacios! 😉 S-a impacat cu el insusi, dar cicatricile raman mereu la locul lor!

Lasă un comentariu