O casa veche

O casa veche din Cluj.

E deosebita.

Nu stiu ce a putut fi acolo,dar este …interesanta.

O casa din Cluj

Ceva mai aproape

Putin mai aproape

Din cauza de alte cladiri si verdeata nu se poate fotografia toata casa.

Oare ce o fi gazduit ?

23 răspunsuri

  1. poate vei afla…
    are farmec chiar daca nu e in cea mai buna stare…dantelaria balconasului din lemn este deosebita…
    nudurile au atitudini suave si sunt neobisnuite pe peretele unei case dar aici se potrivesc perfect si fac pereche buna cu ferestrele…
    ai surprins ceva deosebit…

    • Nudurile nu sint vulgare si se pare ca reprezinta ceva anume,dar nu-mi dau seama ce.
      Sint foarte multe case deosebite in Cluj,dar n-am eu timp sa le „vizitez” pe toate.

  2. imi pare rau ca am fost mereu pe fuga cand am trecut prin cluj si nu am reusit sa-l privesc…
    sper ca vei mai fotografia case…

  3. Din câte îmi dau seama, e în stil Art Nouveau, deci de pe la începutul secolului XX. Ar fi foarte interesant de aflat istoria acestei case. E ca și cum ai studia și ai face reconstituiri după niște fosile, nu ?! 🙂

    • Cred ca e mai simplu,dar trebuie timp.Mult timp liber.Ceea ce eu nu prea am.
      Voi face ceva sapaturi ,ca sint si eu curios.

  4. Nu pare a fi o casa locuita. Desi am locuit 5 ani in Cluj nu am vazut-o. Dar am un sentiment totusi. Poti sa-mi spui o zona de reper

  5. Ce casă spectaculoasă. Interesantă arhitectură. Sigur are în spate o istorie la fel de interesantă!
    O duminică frumoasă! 🙂

  6. Exceptional! Ar trebui sa fie un reper turistic!

  7. Fain!
    Iti dai seama ca le-am fotografiat si eu si nu am realizat ca sunt nuduri? Din cat am vazut la fata locului, mi-a dat impresia ca acum este o casa de oameni normali, fara conturi grase pin banci.

    • Nici dupa ce ai vazut pozele acasa,pe calculator nu ti-ai dat seama?
      Se pare ca intr-adevar acum este locuita de oameni,nu de granguri.
      Oare stiu ce fel de casa a fost?

  8. E foarte,foarte frumoasă. Știu unde-i și ultima dată când am fost în Cluj am umblat prin zona aia.E impresionanta într-adevăr.Nu știu nimic despre ea 😦

  9. Pare o casa desebita, o resedinta a cuiva.

    In Cluj, ca si in Timisoara, sunt multe case frumoase care au apartinut unor familii de nobili locali a caror poveste a disparut in negura timpului si despre care doar bunicii nostri mai stiau cate ceva.

    Ca sa deslusesc taine;le unor cladiri din Tm , am inceput sa frecventez boblioteca judeteana.

    • Bineinteles ca casele mari,impozante,cu aspect deosebit au fost locuite de barosanii perioadei respective.
      Chiar am remarcat ca scriitorii,muzicienii,pictorii,sculptorii au locuit numai in case foarte mari ,cu gradini aferente.

      Pentru a putea frecventa bibliotecile clujene ar trebui sa am timp,iar cind am -adica seara si la sfirsit de saptamina-sint inchise.
      Sper ca in perioada sarbatorilor sa am ceva mai mult timp si-atunci voi face niste „sapaturi”.

      • Pana au fost confiscate de bastanii rosii….

        Vezi ca la noapte sunt deschise toate.Este „noaptea alba ” a bibbliotecilor :))

        Te-a gandit sa cauti online lucrari despre Cluj ?? Poate exista o descruere a caselor mai importante din oras.

      • M-am gindit in speranta ca exista referiri la casele din Cluj.
        Nu cred ca-mi voi petrece noapte umblind pe bibliotecile din Cluj.Nu-s prea aproape una de alta si faca nu gasesc ce imi trebuie…vorbesc singur.

  10. CURAJ, ia o sticlă de 3/4 de Pinot Rose şi mergi ciocăne la uşă şi întreabă, acum ne-ai făcut pe toţi curioşi !!! 😛

  11. A republicat asta pe Fosile şi pietre.

Lasă un comentariu