Ce-mi place

Am fost pe mai multe bloguri,sa mai vad,sa mai citesc.Si bineinteles ca sint tentat sa compar,sa combat…

Ca ala se exprima prea pretentios.Imi venea sa-l intreb daca si in conversatia zilnica face la fel.

Ca aceea e prea conservatoare sau alta prea libertina,ca….ca…

Si-atunci mi-am pus problema invers.Hai sa vad ce-mi place la unul si la altul.Chiar sa caut,sa scormonesc pentru a gasi ceva ce-mi place.Si uite ca imi place ca ala se exprima mai pretentios.Chiar imi place!Pentru ca obisnuit sau golaneste o facem toti sau aproape.

Normal,ca m-am pus pe mine in aceasta situatie si m-am intrebat:

Ce imi place la tigani?

Cu ce nu-mi place as umple zeci de pagini si tot n-as termina.Deci,ce-mi place la ei?

Imi place ca pleaca din tara.Ca pleaca din ce in ce mai multi.

Si chiar le doresc din inima sa plece toti.

Ei sint nomazi.De ce sa stea aici?Au stat destul.Sa mai mearga,sa mai schimbe peisajul.Sa le ceara si la altii drepturile omului.Nu?

Sa-i bucure si pe altii cu abilitatile lor.

Asta a fost un exemplu.

Oare daca am cauta la fiecare din jurul nostru partile care noua ne plac si sa incercam sa facem abstractie de celelalte,n-am fi mai apropiati,mai uniti?

18 răspunsuri

  1. Cred că exact acesta e lucrul care-mi place şi mie la ţigani! 😀

    • Mie mi se pare ca se cam lungesc.
      Ar putea sa plece pur si simplu.
      Se pare ca francezii ii iubesc si lor le place acolo.
      Probabil acolo le place pentru ca n-ar mai fi tigani sau romi ci „cetateni francezi”.
      Altceva,nu?

  2. Nici nu mi-am dat seama pana acum ca mi-ar putea placea ceva la ei 🙂
    Subscriu la cele spuse de tine

  3. Subscriu şi eu la ce ai spus. Nu m-ar surprinde ca peste câţiva zeci de ani să aud că au trecut şi Pacificul. Acum sunt prea ocupaţi să „cucerească” Europa.

  4. Ma distreaza cum definesti aceste… „placeri”!… 🙂
    Asta fiindca tocmai am avut vreo 3 zile grele la serviciu, cu mult frecus cu oameni de tot felul…. Si a trebuit sa dau dovada de doze uriase de rabdare si diplomatie ca sa nu fac miscari gresite si fatale. Mi-e greu sa gasesc ceva care sa-mi placa la absolut fiecare individ… E trist, dar, paradoxal, postul asta al tau m-a binedispus!… :))

    • De obicei merg numai la cei din blogrolul meu.De data asta am mers si pe alte bloguri,le-am citit in diagonala si la fiecare (cam cinci) am gasit ceva ce nu mi-a placut.Si-atunci m-am intrebat ce caut.De ce nu caut ceea ce imi place,nu ce nu-mi place la ceilalti.
      Chiar le doresc sa plece toti din tara.Tiganii.

  5. Oho, ar fi frumos sa ti se indeplineasca visul!… Dar sa plece si hotii cu ei. Toti!
    As face chef mare!

  6. Să știi că i-am întâlnit în Portugalia, undeva aproape de malul oceanului.
    De fapt, era o familie, cea mai agresivă era o babă urâtă și grasă, cât să acopere trei scaune, chiar nu exagerez.
    Cerșeau.
    Cereau , împingându-se în sufletul omului.
    Când i s-a adresat cineva în românește babei, știi ce a zis- noi vă ținem, noi aducem euroi acasă.
    Poftim!

  7. O da! Tot respectul pentru acei nomazi care pleaca, si uita drumul inapoi!

  8. Dar n-ar face ei mai bine sa se piarda in peisaj? Sa faca ce fac si ceilalti, adica sa invete, sa munceasca, sa traiasca civilizat in comunitati… prostii de-astea banale pe care le fac oamenii obisnuiti. Da` cu cine sa te intelegi?

    • Si in Franta si in Spania si in Anglia,peste tot sint si au fost tigani.S-au intergrat si-si vad de obiceiuri.De ce sint cei de pe la noi mai cu mot?
      Pentru ca ii bagam in seama.Pentru ca ne luam in gura cu ei.
      La noi minoritatile au mai multe drepturi decit marea majoritate,dar tot ei striga.
      Ia sa mearga in…

  9. …exact! Aia e directia 🙂 . Am dat o tura pe la tine pe-acasa si diseara te bag in blogroll. Imi placi, mai ales cum faci istoria muzicii fara prea multe comentarii.

    • Bine ai venit pe la mine!
      Poate mai gasesti si altceva din ce te intereseaza.
      In ultima vreme am scris mai putin la formatii.Se pot gasi informatii pe google,daca cineva doreste.

Lasă un comentariu