Teza la fizica

Ne-a dat subiectele pentru teza pe rinduri de banci.

Pe rindul nostru era:Concepeti o problema din materialul invatat si rezolvati-o!

Cind a adus tezele ne-a spus ca toti cei de pe rindul pe care eram si eu au primit nota sase in afara de doua teze.

Cine a fost „ginditorul”,a intrebat profesoara?

M-am ridicat fara sa spun nimic-asa cum faceam de fiecare data cind ma intreba ceva.

Ce medie ai pe primul trimestru?

Doi. I-am raspuns.

Atunci ai zece la teza asta si de-acum ai sa dai raspunsuri numai in scris.

Ascultati teza care a primit patru:

…daca ascultam Europa Libera,auzim in valuri sau foarte bine daca sintem la Faget.

Daca punem radioul intr-un borcan si-i punem capac,auzim…ca nu se mai aude…

Cum ai putut sa formulezi in halul acesta?Si mai zici ca esti la profil de filo?!..

Pai,n-am mai avut timp si daca scriam la fel cu colegul meu de banca,primeam amindoi nota 2.

Atunci meriti si tu cinci.

15 răspunsuri

  1. Simpatice amintiri! 🙂 Alta autoritate aveau pe atunci profesorii, jonglau cu notele dupa bunul lor plac, acum totul se acorda cu borderoul in fata!

  2. Și-a luat totuși o măsură de precauție… să răspunzi doar în scris, ca să nu se audă valurile alea… 😆

    • Masura era pentru ca oral nu-i raspundeam nimic si-mi dadea doi.
      In scris aveam timp sa ma gindesc la intrebari si raspunsuri si puteam sa formulez fara sa ma intrerupa sau sa se uite brusc la mine,iar eu sa devin mut.

  3. :)))
    extemporal la biologie! o tema, nu mai stiu care! eram toti in greva, desi era liceu militar! proful era o profa, tinerica, frumusica, dar ne iritase pe toti cu metodica aparte!
    rezultatul? nimeni nu a scris nimic, nici macar un cuvant!
    notele?
    doi pe linie, doar seful clasei a luat patru! :))) stii de ce? el, ca sa treaca timpul, a scris subiectul extemporalului in mod repetat… :))

  4. Ha, ha! Ce amintiri faine, din anii frumoşi de şcoală. Şi pe când ne socoteam „viteji” pentru că ascultam Europa liberă….

    O zi frumoasă! 🙂

  5. Au trecut prea repede acei ani! Da, stiu, cand eram la scoala ne întrebam cand vor trece! 🙂

    ps. ai idee cumva ce este cu Cafeluta? Multumesc!

  6. deci la profil filo si dadeai teza la fizica? Sa mai aud ca se plange careva de scoala actuala ca e grea ….

    O amintire cu profesorul de fizica: ma pune sa zic repede legea lui Arhimede. Eu om de stiinte exacte, nu eram capabila de memorat nimic, dar i-am descris fenomenul pana am obtinut definitia intr-o alta expresie. Figura profului a aratat cateva scenarii, de la suparare la amuzare, cat timp am vorbit. Mi-a zis sa stau jos, ca nu am invatzat nimic, dar ca am inteles tot din clasa!!! Acum stiu pe de rost definitia aia: un corp scufundat intr-un lichid este impins de jos in sus de o forta …

  7. Ce frumos a fost scris articolul asta.Mi-a amintit de scoaala si de filmul Liceenii si de propriul meu liceu. Tare mai sunt curioasa ce continea teza aceea. Oricum, e clar ca nu a gandit rau profesoara…

    • Nu ne interesa matematica,fizica,chimia.Noi eram cu universala,franceza,engleza,latina,biblioteconomie,gramatica,estetica,folozofie,etc.Adica cele care te lasa sa zburzi,sa visezi,sa desfaci firul in patru.
      In teza era vorba de sunet si transmiterea lui prin diverse medii.
      Si-a dat seama ca n-am vocatie de a declama formule sau definitii,dar ca in scris imi las libertatea de a dezvolta si explica subiectul dat.
      Adica,a stiut sa fie dascal,nu doar „profa de fizica”.

      • Aha, profil umanist!! SI eu am facut asta sau chiar mai rau: limbi clasice in liceu si pe filiera mai apoi 😉 Deci stiu exact ce vrei sa spui…

Lasă un comentariu