Miercuri,o piatra deosebita

Agat,cuartifiere,calcedonie

Este o piatra mai speciala.De ce? Pentru ca este un agat,dar contine si cuartifiere cu semicristalizare,iar in interior este calcedonie.

Este taiata si slefuita.

32 răspunsuri

  1. Foarte interesanta piatra!
    Salutari cu bine!

  2. Interesantă piatră. Alte cuvinte de apreciere sunt de prisos.

  3. Nu mă pricep în domeniul tău, dar pot să spun că seamănă cu un colac de înmormântare de acum.

  4. Lumea ta are sclipiri „tăcute„!!

    Sper să nu inoportunez (vorbesc în numele cetățeanului)–

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/35-de-grade-la-umbra.html

  5. Foarte frumoasă. Parcă ar fi o …aureolă!

    O zi bună!

  6. Eu mă cam uit la exponatele tale ca curca-n lemne…
    Dar agatul îmi place, deşi nu prea l-am văzut decât după prelucrare.

    • Mai stii ce vede curca-n lemne?
      Nu prea iti dai seama ce sint decit dupa prelucrare-agatul sau onixul.
      In general,cu mici exceptii,arata ca niste…bolovani.
      Ia vezi,in colectiile tale,trebuie sa fie si prezentari de pietre pretioase sau semipretioase sau cu flori de mina.

  7. deosebită şi care mai şi încîntă ochiul privitoriului

  8. arata superb

  9. Am un pandantiv care are o forma aproximativ la fel, cred ca e mai ovala, bineinteles mai mica si ma simt foarte bine cand il port. Este ceva inedit si mereu sunt intrebata ce reprezinta… Eu spuneam doar agat, dar acum stiu denumirea completa. Cred ca are si foita de aur pe margine, nu stiu exact din ce cauza, ar putea fi strict decorativa. Oricum e un cadou deosebit si tin mult la el…Imi plac pietrele semipretioase si pietrele mai speciale… Multumesc pentru informatii!

    • Piatra pe care o ai tu s-a putea sa fie agat.”Doar” agat.Cea pe care am prezentat-o aici are particularitatile care a fac deosebita.
      In ce priveste cadoul,cred ca stii ca orice ar fi,din orice material,faptul ca este dat din inima face mai mult decit averi.
      Mult bine!

      • Stiu ca esentialul este sa fie oferit dininima si u sunt genul de om xare alearga dupa averi sau mariri… Sunt un om obisnuit, cat se poate de normal si la locul lui…
        Toate bune!

      • Asta am vrut sa subliniez si eu.
        Un sfirsit de saptamina placut!

  10. Impresionantă imagine. Cât timp concentrat şi material pentru geognozie, acolo!

    • Timp reprezentat de sase,sapte zerouri.
      La citi studenti la Geologie avem,este material pentru toti si inca,daca nu se fac crismari sau altceva.

  11. Ce frumoase reflexe are, e o incantare sa o privesti!… Imaginea ei relaxeaza si predispune la meditatie!…

  12. Credeam ca am aici un agat, dar nu prea seamana cu piatra din imaginea ta. Am cautat si se pare ca se numeste dendritic opal, e cumva din aceeasi familie?

    • Agatul este o varietate de cuart.Bioxid de siliciu
      Opalul este si el Bioxid de siliciu,dar are in compozitie si apa,adica este altceva.

      Agatele au nenumarate forme si culori asa ca nu este piatra prezentata de mine standardul pentru agat.

  13. Ca sa nu mai apara, raspunsuri ca al lui Zodrac, eu zic sa lasi cateva informaii.
    Cum terbuie sa te comporti cu un cristal, cum trebuie purificat, cum trebuie incarcat cu energie, cum trebuie pastrat, relatia cristaluilui tau cu cei din jur, etc. Nu este un subiect de gluma. eu am experimentat forta energetica a cristalelor…

    • Costin,sint nenumarate site-uri si bloguri ezoterice care asta fac.Aici prezint pietrele in forma in care pot fi vazute in natura si in forma in care pot sa ajunga dupa prelucrare.Informatii referitoare la pietre se pot gasi si la mine la categoriile specifice-Pietre,Fosile,Lemn silicifiat si chiar si la Excursii.Oricum,n-are ce rau sa-i faca doar pentru ca are glume in program.

  14. Pentru mine toate sunt speciale, gandindu-ma ca cineva s-a daruit lor…

  15. Ce-mi place asta. O sa iau si eu intr-o zi niste pietre de la tine.

    • Ma bucur ca-ti place.
      Cele pe care scrie ca sint „de dat”,chiar sint de dat.Si daca nu gasesti printre cele prezentate pina acum,gasim una si pentru tine.

Lasă un comentariu