Ametist

18 răspunsuri

  1. Are o „poveste”, ametistul acesta ?

  2. O frumusețe… (Are culoarea mea preferată)

  3. Un peştişor lucrat in cuarţ. 🙂

  4. Foarte frumos! 😊 Gasit de tine? In ce conditii?

    • Simplu ca toate momentele frumoase.
      Mergeam pe teren, m-a atras, l-am luat de jos cu mare bucurie- nu oricînd găseşti un ametist atît de frumos.Ajuns acasă l-am tăiat şi slefuit şi arată aşa cum se vede în poză.
      Acum este la un prieten.
      Interesant este faptul că am mai fost de două ori, dar nu am regăsit zona respectivă şi normal, nici pietrele speciale pe care le-am cules prima dată.( ametist, jaspuri, opaluri limnice şi agate negre).Inseamnă că n-am mai meritat.

      • Haha! Frumos zis. Poate nu mai erau de dat, nu neaparat de merit. 😊

      • Oriunde ai fi trebuie să dai ca să poți primi.
        Prima dată cînd am fost acolo m-am oferit împrejurului și ele, pietrele m-au găsit pe mine.
        A doua și a treia oară am mers doar să culeg, sigur că sînt acolo numai pentru mine.
        N-a fost așa.Chiar dacă erau acolo, nu le-am mai văzut.
        N-am meritat.

  5. Tot nu pot să cred că aceste pietre pot fi găsite, așa, la orice pas, fără a fi nevoie să intri într-o mină, într-un mediu special. Sunt superbe! Cu mare curiozitate aștept și alte imagini.

    • In mină sau prin peşteri se găsesc ( mai ales) în formă cristalizată.
      In formă amorfă se găsesc şi la suprafaţă, fără să fii nevoit să intri undeva.
      La capitolul ” Pietre ” mai găseşti şi alte poze cu tot felul de pietre de la noi din ţară, cu explicaţii, cum arată la faţa locului, etc.

  6. Pare ireal de frumos!

  7. Superb. E atat de frumos. 🙂

Lasă un răspuns

