De-ale mele

La început de an, ca în fiecare an, am primit o înştiinţare de la primărie în care erau explicate o grămadă de chestii.Printre ele ziceau de impozit pe parcare.

Păi, dacă plătesc impozit pe parcare, de ce îmi iau în fiecare an şi abonament?

Baiul e că am aruncat înştiinţarea aceea, dar  am zis că întreb cînd merg să-mi  fac abonament pe anul ăsta.

Primăria de cartier, cîteva doamne de-a cuiva- că nu-mi închipui că angajează pe oricine- care să facă puţin pentru salarii mari.

Am întrebat şi mi-a răspuns

Ăăăă, noi nu ştim aşa ceva, dar avem un birou de Relaţii cu publicul.

Si unde-i birou acela, am întrebat eu?

Aici, dar nu-i nimeni.

Da unde-i persoana?

Pe teren.

Cum naiba sînt relaţiile alea cu publicul, pe teren?

Ăăăă, păi, mai are şi alte treburi.

Si publicul?

Ăăăă…

Mi-am făcut abonamentul şi am plecat.

O să-l întreb pe primar.

11 răspunsuri

  1. Mă tem că va fi şi el „pe teren”, îi caută pe cei de la relații… 🙂

  2. Intreaba-l, nu strica! 😉
    Dar cam asa este munca la stat : ti se incredinteaza si alte atributii si munci care nu-s trecute in fisa postului si nici macar nu-s platite. Ma dau exemplu si zic ca,o perioada lunga de timp, desi eu sunt pe tehnic,am fost si in secretariat in paralel cu treaba mea…si mi-am luat si apostrofari chiar daca abia invatam ce se face in secretariat.
    La noi PR-ul se ocupa de o gama foarte larga de treburi nu numai sa dea relatii. Are si atributii de mers pe teren. Si nu,nu angajeaza mai multe persoane pe relatii cu publicul ca cica nu se justifica.
    Si,apropos,eu daca te-as trimite la PR ptr. informatii mi-as lua numai dezaprobari.
    Io zic sa insisti…platesi parcarea pe strazi si platesti si abonament? Suna ciudat!

  3. Abonamentul e… „chiria” si impozitul e… „pe teren”. 🙂 Ce coincidenta! 🙂 Ca cei de la PR.
    Dar n-a fost eliminat acest impozit? Am inteles ca l-au scos pe la inceputul anului 2016…

    • Dacă ar fi fost eliminat, n-ar fi zis nimic în informarea de la începutul anului.Cred.
      Chestia e că nici n-am ştiut pînă acum de impozitul ăsta şi abonament pentru parcare îmi fac de zece ani.

  4. Te gandesti ca locurile de parcare nu sunt deloc ieftine. La mine in spatele blocului se da cu 300 lei/loc. Si totusi in spate, nu sun t camere de vedere. Bam bam…
    Barbata-miu nu si-a luat loc, insa a pus masina undeva alaturi. S-a trezit peste noapte fara baterie. Evident, nu si-o va mai recupera, dar daca se intampla la unul de pe locurile platite? Adica te mai si fura hotii si mai platesti si parcare pe pamantul cui? Nici primaria si nici noi oamenii nu am proiectat pamantul asa ca sa luam bani pe el. Vine cutremurul, Dumnezeu stie daca mai traim sau daca mai avem casa. Si primaria se spala pe cap de tot si toate. Bani sa fie…

    • Asta pe unde o fi, că n-am auzit ca în Cluj să fie asemenea preţuri aberante.
      Abonamentul este 63 lei pe an.
      Nu-i mult, dar de ce să plătesc şi abonament şi impozit?

  5. Și la Cluj sunt asemenea aiureli? Of, noi românii suntem de pomină! Când o să punem și noi ordine în țara asta?
    Asta cu „impozit pe parcare” n-am mai auzit. Poate le vine ideea „fumăritului” pentru mașini! 😀
    Numai bine!

    • E o taxă fiscală, pe toată ţara.
      Oricine are maşină plăteşte o taxă pentru 12 mp de parcare, în funcţie de locul in care locuieşte în localitatea respectivă.
      O aberaţie a la romania.

Lasă un răspuns

