Ce ți-e scris…

Aveam, pe vremuri, o cunoștință care ghicea în cafea.

Am mers la ea cu un prieten care se îndoia de posibilitatea de a vedea viitorul și care intenționa să o facă de rușine.

Buun!

Bem cafelele , la o țigară și o bîrfă, după care ne  spune la fiecare, pe rînd ce vede in ceașcă.

La V îi spune că în următoarea decadă va avea un accident și își va rupe ceva.

Buun!

După ce am plecat îmi zice V că nu se mai dă cu bicicleta, nici cu Mobra, nici cu cartul, are grijă pe unde merge, în special pe scări și nu va păți nimic.

După doua săptămîni m-am întilnit cu el și avea mîna în ghips.

Da ce naiba ai pățit, l-am întrebat?

Mi-am luat-o la cel mai urît mod cu putință.

Adică, mă plimbam prin parcul din Gheorgheni.Mă plimbam, înțelegi? Adică pas cu pas, încet, pe iarbă și nu-i destul că am călcat într-un căcat, dar am și alunecat pe el și am căzut și mi-am rupt mîna.Mai aveam două zile pînă se terminau cele zece zile.

Ce se întîmplă, tot se întîmplă.
Ce e scris se va întîmpla.

Da nu mai vreau să știu în avans ce urmează, că ți se dă viața peste cap.Si oricum, n-ai cum să prevezi toate alternativele posibile pentru a ocoli.

12 răspunsuri

  1. Nu ma pot abtine sa nu rad,desi imi pare rau ca prietenul a avut mana fracturata!
    Mama mea era fan declarat al unor astfel de metode de..hai sa le spunem „amelioarea a viitorului prin ghicirea lui partiala” .😁😁😁
    O perioada am crezut si eu…apoi m-am lasat de sportul asta. Pe mine ma distreaza sa stau si sa ascult ce mi se proroceste…si la final sa pin intrebari incurcatoare…
    Insa cred in vorba ca ce-ti este scris in frunte-ti e pus…si ca nimic nu se intampla,ci totul se desfasoara.

    • Eu mergeam cu gaşca, participam la glume, la distracţie, la bîrfe, ascultam ce îmi spunea şi odată plecat de acolo imi vedeam de viaţa normală de pînă atunci, fără să ţin cont de ce a spus.Pur şi simplu uitam.
      E drept că cunoştinţa de care spuneam ştia ea ceva, căci a ajutat pe mulţi .
      Un psiholog cu tot felul de atestate mi-a spus că zaţul n-are nici legătură cu „cititul”, fiind doar o modalitate de concentrare.Că se creează o legătură spirituală care permite „vederea”.
      Dar nu oricine era cu adevărat cititor în zaţ.Dar, dacă îţi aminteşti, era încă un motiv de distracţie.
      Acum e mai greu că nu se mai face cafea turcească şi se pierde farmecul întîlnirilor de gen.

      • E clar ca nu se poate ghici in cafa la filtru…😁
        Da…este interesant…ca e un dar premonitul asta,negat de diverse paturi sociale si organisme…dar acceptat ca fructul oprit! 😁

  2. Și totuși, mulți vor să știe dinainte ce li se va întâmpla…

  3. O mătușă de-a mea avea darul acesta, al ghicitului în cafea.
    Eu însumi am fost „eroul” unei ghiciri a viitorului, de data asta în palmă. O țigancă, într-un târg din Breaza, mi-a ghicit acum foarte mulți ani (să fie 37?), despre căsătorii și numărul de copii. Atunci nu am dat importanță, căci nu credeam în astfel de „sisteme”, deși „citeam” și eu cărțile de joc. Astăzi pot spune că a avut dreptate țiganca, și în ce privește căsătoriile, dar si în privința numărului de copii pe care i-am avut. Mi-a spus ceva și despre lungimea vieții, dar nu mai țin minte ce anume.

    • Ghicitul în palmă e ca şi cel în ochi.Cine ştie să citească află sau poate afla o grămadă.Cum de altfel ţi s-a întîmplat ţie.
      Partea cu lungimea vieţii nu pare să fie relevantă, mai ales că restul le-ai trăit.
      Citeai cărţile de joc normale sau tarot?

      • Citeam carțile normale. Și mi s-a spus că spuneam bine ceea ce „vedeam” în cărți.Dar aș putea spune că în acea perioadă eram într-un fel de „pact cu diavolul”. Am încercat acum oarece ani să le mai citesc, dar nu am mai văzut nimic în ele. Oricum, nici când le citeam, pentru mine însumi nu vedeam nimic.

      • Imi închipui că în perioada aceea te jucai și de-a spiritismul…

  4. Perfect de acord că asta îţi poate da viaţa peste cap. Nu aş avea curajul de a-mi spune cineva ce-mi stă scris…

Lasă un răspuns

