Lizardit

Serpentinit varietatea Lizardit

Serpentinit varietatea Lizardit

7 răspunsuri

  1. Este foarte frumoasă!

  2. Superba (si) aceasta piatra!

    • Aşa este.Interesan e faptul că numai după tăiere şi şlefuire arată aşa.Brută, la faţa locului, dacă nu ştii ce să cauţi nu-şi dai seama ce minunăţii se ascund.

  3. Tismana… de 33 de ani e locul meu de suflet. Abia acum vreo cinci ani am aflat de ‘șopîrlița’ asta minunată și de faptul că se găsește numai acolo. De atunci, a devenit una dintre pietrele mele preferate. Nu am reușit s-o găsesc decît sub forma unui mic pandantiv. Însă aceasta e fascinantă! Ați da-o după cineva care s-o iubească? Sau poate are o soră mai mică, chiar și neșlefuită (scuze de îndrăzneală, pentru anul ăsta mi-am propus să am mai mult curaj :-)). Mulțumesc pentru frumusețea pe care o oferiți aici!

    • Caut şi dacă găsesc îţi scriu pe email pentru a afla cum poţi intra în posesie.
      În caz că e bună adresa de mail pe care ai scris-o.

  4. Verdele ei în nuanțe este ceva deosebit!

Lasă un răspuns

