De-ale mele

La diverse articole de-ale mele îmi apar tot felul de comentarii de prin lumea larga.

Baiu e că nu ştiu atîta engleză încît să descifrez un text complex.

Am pus pe   traduceri şi uite ce mi-a ieşit la unul din comentarii :

Neat pe blog! Ιs tema ta de nebun ᥱ 
sau ai descărca de la somewheгe іt?
Un ʏours de design likme cu câteva simplu ա ould 
ajustări face rewlly blog-ul meu să iasă în evidență.
Te rugăm să-mi knoow ѡhеre ai уour de design. 
TҺank ʏou

Nu prea am priceput ce vrea să zică omul, mai ales că şi mulţumeşte la sfîrşit, dar îmi vine să-i răspund cam tot aşa.Adică ceva alambicat în româneşte, la care să se chinuie să-i găsească o traducere.Noroc că chestiile astea intră la spam şi le cam sterg.

14 răspunsuri

  1. Dacă el a înţeles ce-a zis, e bine. Înseamnă că undeva s-a făcut dreptate.

    • Bine, bine, dar eu pe unde aş fi plasat în ecuaţia asta?

      • No, asta-i întrebarea!
        Totuşi, respect pentru răbdarea de care aţi dat dovadă. Eu-s mai superficială şi le şterg direct fără să mă gândesc la câtă muncă au depus oamenii ăia să intre la mine-n spam 😳

  2. Lasă că a ieșit ceva de tot râsul! Good! 😀

  3. Asta e limba googaleza 😂😂😂😂
    Pai din ce am inteles io , un nene sau un tanti , te ruga sa ii promovezi blogul si sa ii spui de unde ai tu tema de fundal. Daca era in spam , as zice sa il lasi acolo…..

    • Mulţumesc!
      Baiu e că orice comentator care scrie la mine prima dată, întîi intră la spam.De aceea le citesc şi pe cele de acolo.
      Pe restul le şterg.

      • Io sterg din start…numai ca la mine de foooarte multa vreme nu am mai avut spam , probabil din cauza ca am comentariile moderate.

      • E drept.Că nici eu n-am avut spamuri cînd moderam.

  4. Dacă ai pune varianta engleza, poate ca s-ar găsi cineva care sa traducă.

  5. În 90% din cazuri nu e vorba decît de ”oferte” ambalate în (mai mult sau mai puțin) flatante ”comentarii”.
    La spam cu ele!

    • Cum i-am spus şi Anei, la mine orice prim comentariu intră întîi la spam.De aceea le citesc sau măcar încerc să le citesc şi pe cele de acolo.
      Normal că le şterg, dar acesta mi s-a părut interesant.

  6. Tot felul de aiureli care năpădesc blogurile cu tot felul de „oferte de nerefuzat”! 😀

Lasă un răspuns

