Mister

https://fosile.wordpress.com/

8 Răspunsuri

  1. Wow! Parca ar fi o imagine din Avatar!

  2. Foarte frumoasa imaginea! O vad inramata si asezata undeva in casa.

    • Si dacă ar fi o lucrare în șpaclu de-a lui Aurel Ciupe, ar fi perfect,nu?

      • Mărturisesc ca nu imi este familiar Aurel Ciupe. In general am mari lacune in zona artei. A trebuit sa mă uit pe net ca sa mă dumiresc cat de cat. (Multumesc pentru recomandare)
        Dar, da, o imagine impresionista am văzut si eu. Cred, asa profan cum sunt, ca multi ar fi incantati sa picteze un astfel de „tablou”.

      • Mare expert nu sînt nici eu.
        Am avut norocul să văd multe picturi Aurel Ciupe și am fost impresionat de lucrările în șpaclu.
        De aceea am făcut legătura

  3. Aurel Ciupe – da, ar fi compatibil!

  4. Splendidă imagine!

Lasă un răspuns

