Ei pot

https://fosile.wordpress.comhttps://fosile.wordpress.comhttps://fosile.wordpress.comNoi de ce nu reușim?

8 Răspunsuri

  1. Cred că nici măcar nu mai încercăm. Sau nu mai vrem.

  2. Faine poze! Culmea este că, în ultima vreme, văd tot mai des această prietenie dintre câini și pisici. Parcă în ciuda proverbelor și poveștilor pe care le știm. Iar oamenii, devin tot mai răi și mai intoleranți, nu doar cu animalele, ci și între ei!
    O nouă săptămână cât mai bună!🙂

    • Probabil urmează să dispărem ca specie, iar pacea va domni pe pămînt, în lumea animalelor.
      Să fiţi fericiţi!

  3. Din cauza societatii in care suntem angrenati, zic eu. Din pacate😦 …

  4. Eu mă înțeleg foarte bine, și cu câinii, și cu pisicile.😀

    • Mă gîndeam eu că s-ar putea să se înţeleagă,si alţii şi cu cîinii şi cu pisicile…

      • Acuma, mă înțeleg bine și cu oamenii, căci las foarte mult de la mine.😀
        Uneori credem că dreptatea este doar de partea noastră. Așa și eu acum, când spun că mă înțeleg cu oamenii. De aici pleacă totul, de la deținerea adevărului și puterii. Egocentrici, credem că totul este de partea noastră, ceilalți neavând adevărul lor sau puterea lor. Uităm că există totdeauna mai multe puncte de vedere, mai multe sisteme de referință pentru determinarea adevărurilor. Și totdeauna lupta pentru deținerea puterii, absolute dacă se poate, asupra celorlalți.

Lasă un răspuns

