Mașina anului

https://fosile.wordpress.com/la Festivalul Sarmalelor de la Praid

4 Răspunsuri

  1. Am amintiri frumoase legate de Praid, mai puțin una singură, răzleață, încă vie. Totuşi. Nu vorbesc maghiara, doream să cumpăr ceva de la o tarabă, vânzătoarea îmi dădea de înțeles că nu ştie româna, şi-a adus aminte de ea atunci când am spus „suntem, totuşi, în România”. Şi mi-a trântit-o – „Aici nu e România, e Praid”. N-am generalizat, sunt oameni şi oameni. Au rămas mult mai multe amintiri frumoase. ☺

    • Ai avut ghinion.S-o fi certat cu soţul sau alte necazuri.Fiind o zonă turistică vorbesc orice limbă, numai să le treacă cineva pragul.Si ştiu să o facă foarte frumos, de obicei.In ultimii 40 de ani am fost prin toate zonele locuite de etnicii maghiari şi chiar dacă nici eu nu vorbesc ungureşte, n-am avut niciodată probleme sau răspunsuri în doi peri sau ostentative.

  2. Faină mașină! Ieșeau ceva sarmale din ea!😀

Lasă un răspuns

