La Valea Iadului

Fosile şi pietre

Duminica,vreme frumoasa,unde mergem?

Ne-am urcat in masina si…vedem noi.

Fagetul e supraplin.

Hai sa iesim din oras,poate gasim un loc mai putin aglomerat pe malul Somesului.

Nici vorba.Peste tot erau unul linga altul.

Spre Somesul Rece masinile  erau parcate pe marginea drumului inca din Gilau.

La Izvorul Crisului nu aveai unde sa-ti lasi masina si tot cautind noi un loc sa stam la iarba verde,linga o apa,am ajuns aproape de Valea Iadului.

De data asta eram doar noi.

Am mers pe malul apei printre bolovani,intr-un loc cu iarba ne-am asezat si am stat.Ca doar de asta am venit pina aici.Am stat pur si simplu,fara rusine  si am ascultat pasarelele,apa in trecerile peste bolovani,zumzetul gizelor in caldura verii.

Cituca,pechineza noastra de atunci,alerga in toate partile,sarea in apa dupa ceva doar de ea vazut,venea aproape de noi si se scutura stropindu-ne,ne provoca la joaca.

Ne-am plimbat pe malul apei incintati de limpezimea…

Vezi articol original 475 de cuvinte mai mult

8 Răspunsuri

  1. Ce catel cu personalitate mare a fost Cituca…😊

  2. Să nu te pui cu cățeii! :))

  3. Anul trecut, total intamplator, de ziua mea de nastere, dadusem click pe blogul tau si gasisem un articol atat de placut si interesant, pe care l-am considerat un adevarat cadou, (din punctul meu mai egoist de vedere, desi stiu ca nu scrii numai pt mine !) Asa ca azi nu am rezistat sa nu du click, fiind in drum catre serviciu in prima zi de toamna usor mai friguroasa. Si ce surpriza ! Un articol mai vintage (pt ca e mai vechi insa reaparut recent), atat de bogat in detalii incantatoare, ca un adevarat paner incarcat de bunatati ! Zambesc cu gura pana la urechi ! Multumesc !

Lasă un răspuns

