Etta James -blues

Fosile şi pietre

Era prin 1979,faceam inregistrari si dupa 20 de discuri inregistrate,aveam in cap un talmes-balmes de muzica.Toate stilurile,in special rock  si popp.

Prietenul care era la mine se uita printre discurile primite pentru inregistrare si gaseste unul cu blues.

L-am pus pe difuzoare,cit timp ne odihnim la o cafea si o tigara si ni s-a facut pielea de gaina.

Blues-ul pur.Blues cintat cu pasiune,cu bucurie,cu durere,cu daruire.

Parca eram in alt loc,intr-o alta lume si totul era numai muzica.

Am mai auzit cite ceva despre aceasta cintareata pina atunci,dar n-am ascultat blues.

Vorba lui Bacovia:…”Barbar cinta femeia aceea!”

Nu ne venea sa credem.Cinta Etta James.

Cintareata de blues,soul,R & B,jazz.

Ascultati blues !

Vezi articol original

6 Răspunsuri

  1. Oh, daa! Trebuie inventat un cuvânt ca să descrie senzaţia dată de modul în care cântă. Că cele ştiute nu-s suficiente.

    • Te găinezi.Adică ţi se face pielea de găină.
      Dacă mergi la articolul original ( tot de mine pus, dar mai demult) poţi auzi şi cîteva blues-uri.

      • Ştiu că pot. Că am fost. Niciodată nu e prea mult când e vorba de Muzică chiar dacă le ştiu pe toate…

      • Pentru tine am pus muzică.Mă gîndeam că pe lîngă franţuzeştile de care ziceai, poate mai fredonezi şi ceva de suflet.Si am presupus eu că s-ar potrivi Etta James.

  2. Mai cu întârziere…. La mulți ani pentru Sf. Alexandru! Sănătate și numai bine în toate!🙂 Iar muzica aleasă… cum nu se poate mai faină și mai potrivită!

Lasă un răspuns

