Un pic de istorie

Neamul Cândeştilor

http://www.formula-as.ro/2016/1224/societate-37/neamul-candestilor-20971

Eu zic că merită să citiţi.

3 Răspunsuri

  1. Impresionantă pagină de istorie! Și câte asemenea pagini sunt complet necunoscute de către români…

    • Multe,Alex.
      In special istoria reală locală.
      Dacă ne-am cunoaşte istoria, cu bune şi cu rele, altfel am putea merge mai departe.

  2. Ce-aș putea spune de o asemenea istorie?
    Ai tu dreptate, dacă ne-am cunoaște adevărata istorie a locurilor și oamenilor, altfel am privi viața și altfel am merge mai departe.

Lasă un răspuns

