Citeva secunde

Fosile şi pietre

Sa va spun cam ce se poate intimpla in citeva secunde.

Stateam pe doua din cele trei rotile ale scaunului,rezemat de dulapul cu documente din spatele meu si savuram o ciocolata Primola cu lapte,cind a intrat in birou o colega cu un brat de hirtii.S-a oprit intii in fata mea,apoi s-a intors dintr-o miscare si s-a indreptat spre colegul din fata mea.Dar,s-a impiedecat de un cablu si-a aruncat toate hirtiile din miini si s-a repezit spre biroul din fata ei,mulindu-se pe imprimanta si impingind monitorul in bratele omului caruia ii ieseau ochii din cap de uimire si surpriza.In acelasi timp,cablul respectiv care trecea pe sub scaunul meu m-a determinat sa fac concurs cu scaunul in a ne inghesui sub birou-nu inainte de a pufni in ris ,a elimina ciocolata pe tot ce era pe masa,si a incerca rezistenta dulapului cu capul.

Cind,in sfirsit,se parea ca m-am instalat comod impreuna cu…

Vezi articol original 111 cuvinte mai mult

4 Răspunsuri

  1. Periculoase secunde. Aduce clipa ce n-aduce veacu’, vorba aia…

  2. Ferească Dumnezeu… pot fi și secunde fatale, nu e de glumă!

Lasă un răspuns

