Promotie

Fosile şi pietre

Ne suna simbata dupa masa o prietena  si ne cheama sa mergem impreuna la …Dedeman ca este o promotie la zahar, la care, daca iei 6 kg, iese kg.la 2.15 lei.

Da, eu stiu ca astia sint cu materiale de constructii, ii raspunde nevasta-mea.

Am auzit eu la radio, zice prietena!

Avind in vedere ca tocmai ne-am intors dintr-o plimbare cu catelul si eram uzi leoarca, n-am avut chef sa mai iesim undeva, dar am spus ca mergem miine, duminica.

Inca ne-am gindit ca poate sint mai destepti ca altii si isi asigura clienti si dintre cei care cauta produse alimentare.

Duminica pe la unspe, ne-am prezentat la ei, toata familia.

Mai s-au jucat cu catelul, mai o cafea, mai o clatita, ca tocmai au terminat de facut, am asteptat sa se termine filmul care rula, dar nu prea aveau dispozitie sa vina.

No, ce facem, mergem?

Cumva s-au hotarit…

Vezi articol original 295 de cuvinte mai mult

2 răspunsuri

  1. …poate există vreo formulă secretă de mortar cu… zahăr!…

    …”casă, dulce casă”!, nu?…

Lasă un răspuns

