Loc de joacă

https://fosile.wordpress.com/

14 Răspunsuri

  1. Un linghișpir (carusel, tiribombă)🙂 cu coșărci? Nu plastic care-ți rupe ochiul? Fain, tare fain!

    • Își dai seama?
      E un loc de joacă tradițional, de pe la țară, de pe la munte.
      Tare m-am bucurat cînd am văzut și de aceea l-am pozat.

  2. Au voie şi potecuţele acolo? Nu mai sunt copii dar…. nici ele nu rezistă😀

  3. Arata ca in curtea unei pensiuni de vis!

    • Este curtea Conacului Secuiesc din localitatea Colțești situată la poalele Crestei Secuiului din munții Trascău, jud.Alba.
      În apropiere este Cetatea Trascăului, Mănăstirea Rimetea,Cheile Plaiului, Cheile Siloșului, Cheile Vălișoarei sau cum mai sînt cunoscute ca Cheile Aiudului,iar ceva mai departe, dar nu foarte, Cheile Turzii.
      E frumos, plăcut, un vis înplinit pentru oricine vrea să iasă din oraș sau, să sărbătorească în doi ziua soției ( cazul meu).

  4. …uite că arhaicul e funcțional și modern!…

  5. Un loc minunat, nu numai de joc, într-o natură atât de darnică! Ce mi-aș dori să fiu pe acolo!!!

  6. Frumoasă aniversare ați organizat, felicitări!

Lasă un răspuns

