La intrare

https://fosile.wordpress.com/

11 Răspunsuri

  1. Tainica „intrare” in amintire…doar bunicii stiu(stiau) secretul…

  2. Stiu si eu usa aceea …de cate ori depaseam limita admisa a decibelilor ,se deschidea cu o rapiditate uimitoare ….(bunicii suportau mai greu „talentele muzicale „)!

  3. Eu i-aș spune și…la ieșire…Că nu știm niciodată când intrăm și când ieșim…Mă refer la lumi și dimensiuni.

    • Ca să poți ieși trebuie să intri.
      Da, poate fi și ieșire, doar este o ușă, o poartă.
      Eu am vrut să arăt cîteva din clanțele vechi, care dacă ar vrea ar putea să ne spună cîte mîini au apăsat-o, cîte inimo au bătut mai tare în preajma acelei porți.Ar putea să ne povestească istoria Clujului de cînd este ea.

  4. Ti s-a pus pata pe vechituri. Fain! Macar daca ar mai ramane ceva din toate astea si peste 100 de ani… Da’ tare ma tem ca odata cu disparitia celor care acum sunt tare batrani, vom vedea tot mai putine.

    • Mi s-a pus pata pe vechituri și am constatat că sînt destul de multe clanțe nou-nouțe, dar cu design vechi.
      Deci, vor mai fi și peste 100 de ani modelele lăsate moștenire din urmă cu sute de ani.

  5. Îmi place tare mult să admir aceste mânere de la uși sau porți vechi. Mai ales când sunt tocite și lustruite de vechime și de atâtea generații de oameni…

Lasă un răspuns

