Din vechime

Cetatea Trascăului.

Are 700 de ani.

https://fosile.wordpress.com/

16 Răspunsuri

  1. …mă întreb, așa , cu naivitate: ”trăscăul” cît să aibă?…

    • Formarea lor a început in Devonian-în urmă cu aprox.416 milioane de ani- cu ajutorul miscărilor tectonice.Datorită acestor mişcări au apărut şi vulcanii să ajute.La diferite intervale prin ridicări tectonice şi vulcanism s-a ajuns la forma definitivă a Trascăului şi de atunci tot scad cu ajutorul apei, temperaturilor, vîntului şi…omului.

    • Abia acum am văzut ce ai scris.
      Păi, fiind un rachiu, are 35-40 de grade.

  2. Imi doresc sa ajung si eu acolo. Sper sa nu confund , am citit ca de cetatea asta este legata o legenda frumoasa!

  3. Anul trecut am facut si eu poze pe acolo… faina zona. Nu cred ca m-a prins noaptea pe acolo.🙂

    • Dacă ai fi fost un căutător de comori sigur ai fi stat şi noaptea.
      Înspre Rimetea mai sînt ceva urme de ruine ale unei cetăti.Erau din aceiaşi perioadă şi construită tot de Thorotzkay.Zice legenda că erau legate de un tunel în care ar fi ascunse averi şi o crama bine garnisită.
      Ce zici, facem un „studiu” pe teren?

      • Suna interesant, merita studiata problema.

      • Baiu e că, tot legenda spune, deşi a fost descoperită intrarea în tunel de două ori de-a lungul veacurilor, cei care au intrat acolo n-au mai ieşit şi au dispărut pentru totdeauna.
        Deci, trebuie studiu serios acolo, că nu se ştie…

  4. Ce frumuseţe! Sper să ajung şi eu acolo!

  5. Frumoasa tare poza ta! Imi plac toate „ramasitele” pe care inca avem posibilitatea sa le vedem, sa le simtim. Cate s-au intamplat si in cetatea asta, iti dai seama?

    • E frumoasă cetatea, chiar dacă au rămas numai cîțiva pereți.
      Mai sînt o grămadă prin preajmă.Ne așteaptă.
      Doar să ne facem timp.

Lasă un răspuns

