Aştept idei

La noi în familie banii sînt administraţi de nevastă-mea.

Si cardul meu e tot la ea.Pentru că ea se ocupă cu aprovizionarea, cu contabilităţile, la ce bun să-i ţinem separat.

Dar sînt situaţii cînd…

Concret, dacă vreau să-i fac un cadou ce să fac?

Să o invit la…, să-i zic să-şi aleagă, după care să-i sugerez să plătească din partea mea?

Sau să-i cer bani să-i cumpăr un cadou?

Sună ca naiba.

21 Răspunsuri

  1. E simplu !
    Are cardul și asta demonstrează că poate să aleagă darul …
    😊 Alegerea până la urmă, vă aparține !

  2. Banii la comun, cardurile separat! ☺ (Şi) pentru astfel de situații. ☺ Deşi încă sunt adeptul plăților cash. Nu m-am upgradat 100%.

  3. Cere-i cardul ca ai nevoie de niste cash….nu motiva cererea.

  4. Indraznesc sa las si eu o sugestie… Sa zicem ca mi-e familiara situatia. Nu similara dar asemanatoare. Eu as veni cu un: „Darling, ceasul ala care atat ti l-ai dorit dar era prea scump, eu zic ca meriti sa il iei de ziua ta! Hai sa mergem impreuna la cumparaturi!” In acest fel se simte speciala ca o incurajezi sa isi indeplineasca o toana, un vis etc. si intelege ca de fapt vine de la tine.

  5. Ceva de pe net cu plata direct din cont, fără să fie nevoie să ai cardul în mână. Şi apoi vine curierul la uşă.
    Doamna citeşte blogul? Dacă da, atunci îi sugerăm dânsei să se facă zilele astea că uită cardul acasă, să îl poţi „sustrage” ca să fie toată lumea mulţumită.😉

    • Il ia în primire cam o dată pe săptămînă.Blogul.
      Multumesc!
      Mă descurc eu, cum am facut-o și pînă acum.
      Am vrut doar să văd cîtă deschidere găsesc pe-aici.
      Barbații au pus like, dar nu-s sigur că sînt de acord cu „procedeul , la comun”.
      Femeile au și înțelegere și au și idei.
      Se pare că ele știu și înțeleg mai bine cum e cu administrarea casei, a unei familii.

  6. Ia-ti un card suplimentar pe aceeasi bani…astfel poti si tu sa te bagi la bani ///pt cadou doar , bineinteles….seara faina si chibzuita!

  7. Obisnuies sa pun intotdeauna cativa banuti deoparte, de cate ori ies la cumparaturi. Poate ca 5 sau 10 lei nu inseamna o suma prea mare, insa in timp se aduna si astfel ii pot face cadouri sotului meu fara sa umblu la banii comuni si el sa afle inainte de vreme.🙂

  8. Total de acord cu Monik! Și noi avem banii la comun, numai că îi ține el, fiindcă el face toate plățile și toate cumpărăturile. Când vreau eu să îi fac un cadou, procedez ca Monik și e perfect. ☺

  9. Ţi-ai făcut-o cu mâna ta!

    • E drept.
      Dar sînt scutit de contabilități și alte asemeni.
      M-am descurcat pînă la urmă, ca în fiecare an, de altfel.

Lasă un răspuns

