Joia dezlegare la sex din punct de vedere religios!

Nu ştiu cum e pe 2016, dar se poate verifica în calendarul religios.

Fosile şi pietre

 PRIMITA PE EMAIL

Fiind curios de mic, la o oră de religie am întrebat profesorul (părintele – un popă de vreo 70 de ani): Când putem să facem sex? …şi îmi amintesc că mi-a răspuns când este permis din punct de vedere religios să facem sex.

Duminica – Nu se face sex. În majoritatea culturilor şi religiilor duminica este considerată prima zi a săptămânii, naşterea Domnului, ziua în care a înviat Iisus, Sabat. Zi considerată de odihnă, relaxare şi rugăciune.

Luni – Nu se face sex. Prima zi a săptămânii moderne este de fapt a doua zi, denumită şi deutera, a doua zi de când a înviat Isus. Considerată tot sărbătoare. Popular nu e bine să dai din casă, să împrumuţi bani, să lucrezi în afara casei…pentru astea ai timp destul în celelalte zile.

Marţi – Nu se face sex. Zi aducătoare de ghinion şi nenorociri în cele…

Vezi articol original 223 de cuvinte mai mult

9 Răspunsuri

  1. Nasol…..Sexul e de procreere, nu de placere! Foarte tare!
    Da’ de ce unii neni preoti sunt …pe invers? Si ei tot numa’ joia o iau pe din dos?

    • Nu ştiu.Că nu mi s-a întîmplat să fiu nici preot, nici pe invers.
      Dar presupun că se referă la toate tipurile de sex.

      • :)))))era retoric , asa….ca ma gandeam ca nu ai fost popa si nu esti gay… :))))))))

      • O ţin într-o glumă de cînd am regăsit articolul din 2011.
        Le-am citit articolul şi la colegi-care toţi sînt tineri- şi ne distrăm împreună.

  2. O fi facut unul vreo gluma. Asta mai lipsea, si in intimitate sa ne fie impuse reguli. Omul in casa lui face ce vrea.

    • Te pui cu religia?
      E jumi-juma.Si în glumă şi în serios.
      Mailul primit , deci şi articolul este o glumă, dar există percepte religioase cu …restricţii în toate domeniile.
      Dar cine mai respectă perceptele religioase?

  3. :))) Am un verisor care a fost preot, acum are afaceri in Milano. Nu mi-a tercut prin minte sa-l intreb. Doar ca vis-a-vis de „credinta”, era destul de evaziv. Imi amintesc ca m-a invitat la Mitropolie (Timisoara) in biroul lui , m-a servit cu cafea si tigari Gauloises :))) Ce e bine in asta ? Era inca preot.

Lasă un răspuns

