Boris

Pe primul motan portocaliu tigrat pe care l-am întîlnit și care era al unei prietene îl chema Boris.

Era un uriaș leneș care dormea toată ziua pe televizor cu labele sau coada atîrnînd deasupra ecranului.

Nu era cu supărare pentru că noi ne delectam urechile cu muzică de pe discuri sau benzi de magnetofon.

Între timp s-a mutat din Cluj și poate că nici nu mai este acum printre contemporani.

De atunci, pentru noi orice mîță portocalie e Boris.

La noi la bloc este un Boris adolescent cu probleme la o lăbuță din spate și mai nou, a apărut in Boris splendid.E motan, e mare și e extrem de vorbăreț.

Vine la noi mieunînd, se pisicește pe lîngă noi, se mai tăvălește, ne mîngîie.

Cățeluța noastră nu are treabă cu pisicile.Cînd le întîlnim se ignoră reciproc.

Ei, cu Boris nu se poate, că el se freacă si de cățelusă.Dar, din cauza electricitîții statice din blănițele lor, se produc scîntei care o cam sperie pe cățelușă.Deci, cînd îl vede venind, nu știe pe unde să o ia la fugă, iar el ne urmărește mieunînd în plimbarea noastră prin cartier.

https://fosile.wordpress.com/Nu refuză bobițele, dar nu-i tace gura nici cînd mănîncă.

Un drăguț.

 

17 Răspunsuri

  1. Boris se simte ignorat de căţeluşă şi îşi cere doza de admiraţie, e normal să o ţină tot într-un mieunat😀

    • Povestește și cînd sîntem fără cățelușă.
      Ne însoțește, se oprește în calea noastră, se tăvălește.Normal, mieunînd.

  2. Io sunt topita dupa Borisi….eu ii numesc generic Garfield…Tare imi doresc si eu un Boris , poate mi se va implini dorinta…
    Borisul vostru este un frumos!

    • Si la Timişoara nu sînt pisici pe străzi? Printre blocuri?
      Că cel de la noi e de pe la blocuri.Ca de altfel toate mîţele din zonă.
      Mai sînt cîteva, nu multe, care locuiesc în apartamente şi care fac spectacol de pe balcoane.
      E tare frumos, ordinarul…

      • Ma crezi ca nu am vazut pisici neingrijite printre blocuri? Acum aproape 2 ani , cand ne-am decis noi sa adoptam o pisicuta , am umblat prin cartier aproape 3 luni sa gasim o pisicuta. Una n-am gasit. Asa ca l-am adoptat pe Samir de la cineva care tinea pisicutele in foster , in adapost…
        Dupa aceea , intr-o zi , venund imoreuna cu Luana de la scoala si cu Marius , pe jos , in fata noastra a aparut o pisicuta puiut , portocalie ca si derbedeul ala frumos de Boris 😁 , care mieuna de mama focului. Din pacate , din fata se apropia o domnisoara ,care a ajuns mai repede la pisicuta , a luat-o in brate si cand am intrebat-o daca o adopta , a zis un asa „DA” ca m-am si speriat 😁😁😁😁
        Asa ca , atunci cand a fost organizata campanie de adoptat animalute de la adapost , am mers si am luat-o pe Fiona.
        Recent vad ca Marius tot cocheteaza cu ideea de a mai lua o pisicuta , insa pe asta o vrea musai de rasa , i s-a pus lui pata si cum mie imi place rasa de Main Coon , tot cauta una.
        Insa da , asa cum spui de spectacol pe balcoane , am vazut si eu vreo 3 pisicute prin vecini , frumoase foc. Este una alba complet , ce are coada complet neagra , pe care il cheama Maioneza si care nu este vagabond , insa cred ca e lasat des pe afara. Am mai vazut o siameza prin gradini la blocuri…si alte pisicute. Insa toate sunt de casa , nu-s vagaboande.

      • Nici una din pisicile „comune”, de la blocuri nu este neîngrijită.
        In plus, au apărut acum cîţiva motani tare frumoşi.Unul e Boris, mai este unul care pare a fi „norvegian”- o frumuseţe blănoasă, cu cap pătrat, tigrat şi cu o coadă luuungă şi blănoasă şi care , parcă, e băgată în priză.Se mai ceartă, se mai bat,dar lumea îi ingrijeşte, căci ţin la distanţă şobolanii.
        E drept că se mai „distrează” şi cu porumbei, dar asta n-avem cum să controlăm.

  3. Borisul nostru a murit în floarea vârstei. Prinsese gustul puilor de găină. Sătenii s-au dovedit neiertători😦 .

  4. Uau ce frumos este! Mi-s dragi de nu mai pot! Indiferent de culoare. In copilarie am avut una cu toate culorile in blanita ei si am suferit tare mult cand tata „a scapat” de ea. Si inainte de catei am avut pisici, dar apoi si-au castigat cateii locul.
    Nu inteleg cum poate un om sa nu iubeasca si pisicile?

    • Sint frumoase, jucăuşe, drăguţe, te inpiră, te calmează.
      Chiar, nici eu nu-i înţeleg pe cei care nu le acceptă în preajmă.Decît că au probleme cu tot ce îi înconjoară şi-atunci nu suportă nimic şi pe nimeni.

  5. Am intalnit si eu un Boris zilele trecute. La un bloc vecin. Slab mort si cam speriat. M-am intors acasa, am luat niste bobite pentru el, dar nu l-am mai gasit.😦
    Bruno al meu, daca a crescut de mic alaturi de pisici, acum le iubeste pe toate si tare mai plange cand vede ca pe strada nici una nu vine la el sa se joace. :)))

    • Noi avem permanent bobiţe pentru pisici la noi.Că nu se ştie cînd ne întilnim.Altfel n-ar fi nici o problemă cu hrana, că la toate blocurile şi la toate scările sînt locuri unde se pune hrană pentru pisici sau cine mai trece pe acolo.
      Cîini nu prea mai sînt în Cluj pentru că i-au strîns cele cîteva asociaţii.In special Radu Termure, care în prezent îngrijeşte aproz.900 decîini şi nu ştiu cîte pisici.Plus, mai sînt cîţiva şi la adăpostul primăriei.

      • Cand ies cu Bruno la plimbare rar am bobite la mine. Imi rezerv loc pentru pungute, jucarii, chei…🙂
        900 de caini? Cum reuseste sa se descurce?

      • Greu.Il mai ajutăm unii şi alţii, dar el a pierdut ( consumat) aproape tot ce avea şi din păcate mai sînt nenorociţi care nu pot dormi dacă altul face ce vrea cu banii lui-adică nişte nemernici au atacat adăpostul şi au omorît cîţiva cîini şi pe o tînără studentă la veterinară care făcea voluntariat la adăpost.De precizat că adăpostul nu este în oraş şi nici în apropierea zonelor locuite, ca să nu deranjeze în nici un fel.

      • Poftim??? Au omorat animale si chiar un om? In ce soi de lume traim? Imi spunea zilele trecute un prieten ca i-a fost otravita una dintre catelusele pe care le are. Spera sa o poata salva… :(((

      • Incă o dată e clar că aici, in această ţară, e bună numai dictatura.
        Prea multă libertate îi face pe oameni s-o ia razna.

      • Incep si eu sa cred ca e singura solutie…😦

Lasă un răspuns

