Acumulatori

Din cauza acumulatorilor care și-au lichidat timpul de funcționare și din cauză că n-am găsit, încă, alții – de data asta vreau Varta- nu mai folosesc aparatul mare Fuji, ci doar pe cel mic.Adică cel mai mic din serie C1, care nu e chiar uzină foto și nu știe să facă atîtea chestii, dar face poze bune.

Cei mai vechi își amintesc de aparatele Zenith, Vilia,Pentacon, Minolta și altele specializate și, normal acel obișnuit Smena 8, cu care oricine putea face poze foarte bune.Cam așa e piticul Fuji C1.

Spe exemplu,

https://fosile.wordpress.com/Ca și de altfel, ultimele poze puse aici.

Floricica asta pare de urzică, dar nu e urzică.Nu știu cum se numește planta, dar are floricele frumoase.

5 răspunsuri

  1. La ce poze reusesti sa faci nu mai are importanta aparatul!

  2. Am un aparat caruia Bruno i-a ros cablul de alimentare, asa ca sta, mort si prafiut, pe un dulap. Mai am unul caruia i-am cumparat baterii reincarcabile, ca sa nu ma mai lase cand imi e lumea mai draga.

    • Stiu că se găsesc cabluri de alimentare, dacă aparatul e bun şi ar merita.
      Baiul e că şi acumulatorii îmbătrînesc şi nu mai fac faţă.Dacă funcţionează numai o zi sau mai puţin,e degeaba.
      Că, de fapt, eu cu acumulatorii ( reîncărcabili) am probleme.

      • Aparatul face poze bune, dar e model vechi si nu cred ca merita efortul de a cauta. 🙂
        Da, am inteles din prima care e problema ta… 🙂 Astept ziua cand aparatele vor functiona fara nimic. :)))

Lasă un răspuns

