La intrare ( 3 )

Fosile şi pietre

Sint la vedere.Trecem in fiecare zi pe linga ele sau le atingem de nenumarate ori,dar fara sa le vedem,fara sa ne gindim de cite ori s-au incalzit la atingerea unor miini.

Oare citi le-au atins?

Cine sint aceia?

Cite amintiri inmagazineaza fiecare clanta de poarta?

Cite intrari si cite iesiri? De cite ori? Cine?

Am putea descarca amintirile fierului,a portii?

Vezi articol original

9 Răspunsuri

  1. Cât de interesant ar fi un astfel de download… ☺

  2. Normal că nu aș putea da răspuns nici uneia dintre întrebările tale, altminteri incitante.
    Prima îmi place cel mai mult, căci este deosebit lucrată, cu finețea detaliului.

  3. A doua este ca cele de la usile bunicilor mei. Imi amintesc ca imi era greu sa le deschid; or fi avut ceva arc?

  4. Avea Drugwash o poveste frumoasa despre o poarta… Mi-ar placea sa scriu si eu una intr-o zi. Daca permiti, poate o propun pentru una dintre editiile saptamanale gazduite de Cartim.

Lasă un răspuns

