Invitatia

Fosile şi pietre

Prin 1975 psihologii de pe la scoli au hotarit ca ar fi bine pentru copii si parinti sa se cunoasca,participind impreuna la niste excursii.

Asa ca de prin toata tara adolescente impreuna cu mamele lor sau adolescenti impreuna cu tatii lor faceau tururi de tara,vizitau ce era de vizitat si aveau timp sa stea impreuna,sa discute problemele aferente virstei si sexului,sa se cunoasca.

Tot pe atunci,in perioada vacantelor impreuna cu un prieten,Ionel,preluam grupuri de la OJT si ii insoteam ca ghid ,in special in Apuseni.

Ionel s-a dus la Napoca sa preia un grup de 32 de unguroaice de pe linga Tirgu Secuiesc si sa le faca un tur al orasului,iar eu am mers la OJT sa fac rezervarile pentru cazare si masa  pentru cinci zile pe Valea Ariesului.

Excursia in sine a fost frumoasa,mamele si fetele lor incercind sa se cunoasca,sa-si impartaseasca experientele,dar si sa se bucure de frumusetea…

Vezi articol original 427 de cuvinte mai mult

10 Răspunsuri

  1. Am dat like în virtutea faptului că ați povestit frumos întâmplarea. Experiența în sine a fost una neplăcută, o dovadă în plus că nu ştii (în multe cazuri) cu cine stai de vorbă. Se poate aplica şi zicala „Bună ziua ți-am dat, belea mi-am căpătat”.

    • După acea întămplare am mai fost de multe ori în zonă la Tg.Secuiesc, Lunga,Ojdula,Brețcu și am cunoscut oameni speciali,deosebiți.
      Eram nedumerit.

  2. Auch! Urât! Şi nicio explicaţie pe urmă? Nci măcar un semn, o scuză?

    • Pînă atunci am corespondat.Doar așa am anunțat că merg și mi-au confirmat că mă așteaptă.
      După aceea, nimic.
      Nu-i bai.Asta nu m-a făcut să am o părere despre toți locuitorii zonei pentru că după aceea am mai fost pe acolo și am cunoscut oameni , mulți oameni speciali, deosebiți li mi-am spus că cei cu invitația sînt un accident.

  3. Urâtă treabă. Vino da’mai bine nu veni! Morala mea? Niciodată nu poți cunoaște pe cineva cu adevărat.

  4. Eu cred că-și făcuseră alte planuri în legătură cu tine, dar s-au răzgândit pe parcurs.
    Totuși, nu pot sa înțeleg cum de te-au îndrumat sa dormi în niște grajduri părăsite. Dar tot e ceva ca ti-au dat o pelerina de ploaie.

    • N-ai citit atent ce am scris.
      Un vecin m-a indrumat la grajduri si mi-a dat pelerina.
      Oricum, eram un strain, un necunoscut ud leoarca.Deci n-aveam pretentia sa ma invite in casa.Dar cei care m-au chemat, care mi-au confirmat ca ma asteapta ar fi trebuit sa-mi spuna ceva.Orice, nu sa ma lase in drum.

      • Am înțeles ca un vecin te-a îndrumat la grajduri, dar putea să-ți ofere un loc de găzduire pentru o noapte ploioasa.
        Eu am presupus ca doamna își făcuse alte planuri în legătură cu tine și e posibil sa le fi schimbat datorita domnului respectiv.

      • Nici măcar nu mi-au mai scris, după aceea, să-şi ceară scuze.Să fi zis orice.
        Asta nu înseamnă că toţi cei din zonă sînt aşa, căci după aceea am mai fost pe acolo şi am cunoscut oameni deosebiţi, speciali şi cu care am păstrat legătura mult timp.

Lasă un răspuns

