Amintiri

https://fosile.wordpress.com/1977

6 Răspunsuri

  1. Ahhhh, ce m-ai trimis in timp… Nu cred sa fi iubit mai mult vreo masina cum mi-am iubit „broscuta”, un VW 1300 corai.🙂

  2. Ai avut Polski Fiat? Ioiiii , cat mi-am dorit si eu una….

    • M-am dat cu Pofi într-un an cît n-am reuşit cu altele în zece.
      Păcat că nu se mai fac, că mi-aş mai lua una.

      • Da , si eu mi-as cumpara una , am ramas cu nostalgia lor si imi plac teribil de tare.

      • Da, dacă aş găsi una s-o iau de nouă.Că am reparat la cea pe care am avut-o de mi-a ieşit pe nas.
        E drept că la vîrsta aia nu mă supăra chiar atît de tare să repar.Nici nu mai aveam nevoie de mecanic auto.Stiam motoraşul ăla pe de rost.

Lasă un răspuns

