Altfel

Mergînd mult şi prin oraş şi prin natură m-am obişnuit să văd  şi chiar să caut, tot ce e altfel.

Copaci altfel, frunze, stînci, pietre, plante, trifoi cu patru, cinci sau mai multe foi.

Azi, ieşind la o ţigară în ploaie mi-am zis că dacă tot mă udă , măcar să mă plimb puţin.

Si printre ierburi am găsit primul trifoi cu patru foi din acest an.Pe frunzuliţa în plus scînteia un picur diamantin de ploaie.

16 Răspunsuri

  1. Norocul tau!🙂 Pacat ca nu e transmisibil, ca ne-ar fi prins bine si noua putin…

  2. Un trifoi cu patru foi, într-o zi de luni. Promițător început de săptămână. Să fie cu noroc! ☺

  3. un semn minunat pentru o stare de bine 🙂

  4. noroc de diamant? Așa ar părea.

  5. Să fie cu noroc!

  6. Să fie cu noroc!

  7. Ploaia aduce belșug, dar și noroc.

Lasă un răspuns

