O singura piatra

Fosile şi pietre

In urma cu citiva ani un prieten avea nevoie de ceva special,zicea el si n-a gasit printre pietrele pe care le aveam gata slefuite.Asa ca a venit cu ideea sa merg cu el pe teren,sa caut ceva pietre si sa le prelucrez,din care sa-si aleaga ce-i trebuia lui.

Cum nu pot refuza o iesire,ne-am urcat in masina si am plecat spre Metaliferi.

Ajunsi pe una din vaile pe care speram sa gasesc ceva pietre  m-am pregatit de cercetat si-l asteptam si pe el,dar n-a vrut sa vina.Zicea ca nu se simte destul de curat pentru a pasi printre aceste pietre,dar eu sa ma grabesc ca nu sta toata ziua dupa mine.Ce poate fi mai cumplit decit sa fii  acolo unde este munte,padure,piriu si cascada,pietre si sa nu poti sta,sa nu poti sa te bucuri de toate acestea la un loc.Asa ca am mers cam 2 Km in sus si dupa…

Vezi articol original 134 de cuvinte mai mult

4 Răspunsuri

  1. Ce frumos poate fi agatul! Îmi amintesc că am văzut prima oară un agat când mi-a luat soțul meu un inel cu o piatră roșiatic-maronie, cu o mică pată albă. Atunci am crezut ca are un defect, mai târziu am aflat că porțiunile acelea albe sunt specifice agatelor și chiar sunt un semn de veridicitate!

    • Sînt frumoase toate.Chiar şi cele monocrome.
      Pentru mine de-acum problema este, dacă să iau piatra sau nu.
      Pe care să o iau şi pe care să o las acolo pentru un alt trecător iubitor de pietre?

      • Eu aș lua piatra…

      • Ar fi mai multe motive pentru a o lăsa acolo.
        Nu mai am unde să le depozitez-îmi intră blocul în pămînt.
        Nu le mai prelucrez.
        Nu mă mai ţine spatele-marea majoritate se află la cel puţin 2km de locul în care poţi intra cu maşina, iar piatra brută,de cele mai multe ori e mult mai mare decît ce rămîne după prelucrare, deci e mult mai grea.
        Mai iau cîte una, căci e greu să rezişti tentaţiei, dar le fotografiez să mă mai pot bucura de ele şi după ce ajung acasă.

Lasă un răspuns

