Prietena nostră

https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/

15 Răspunsuri

  1. No, nu doar prietenă, e suflet. Și încă unul mareee ! 😊

  2. cainele familiei?

  3. Absolut minunate pozele!!

  4. Imi plac Tekellii….imi amintesc de Patrocle …si mi se pare si o rasa de catei foarte atasata de stapan….

  5. Minuni cu patru lăbute!🙂

  6. Drrraga de ea! Un pupic pe o ureche clapăugă și unul pe botul ăla năsos! Mmmuah! Mmmuah!❤
    Teckelii sunt cei mai deștepți, jucăuși, fideli, drăgăstoși, nebunatici dintre căței.

    Zi senină!

    • Cum ajung acasă voi rezolva problema pupicilor.
      Cînd am avut pechinezucă ziceam de ea tot ce ai înşirat acolo.
      Apoi, cînd am avut canişute, ziceam de ele.
      Acum, cînd avem teckeluţă, ea se încadrează.E drept că ea este şi guralivă, răspunde, se ceartă şi protestează cînd trebuie să iasă de sub plapumă.
      Saru’mîna!

  7. Mânca-i-aș boticul ăla drăgălaș. Sunt simpatici foc teckelii.🙂

Lasă un răspuns

