Prietenul

Prietenul la nevoie se cunoaste şi-ţi ţine locul cald.

https://fosile.wordpress.com/

15 Răspunsuri

  1. Doamne ce draguti sunt amandoi! Iar catelul are o privire mai inteligenta decat multi oameni pe care-i cunosc.❤

    • Işi aşteapta stăpînul ( prietenul) în fotoliul lui, să-l ţină cald.
      Oare s-ar supăra tare, oamenii aceia dacă le-ai spune?
      Caţeluşa aceea-tekel cu păr sîrmos- a adoptat şi crescut doi cătei- desi încă n-a fost mamă şi n-a avut proprii pui-, care acum sînt de cinci ori mai mari decit ea.

      • Sufletelele astea sunt minunate! Am mai zis asta, dar nu ma pot abtine, desi, de-a lungul vremii, mi-au sarit multi in cap: animalele mi se par mult mai demne de dragostea mea decat majoritatea oamenilor.🙂

      • Sînt de acord cu tine.
        De-a lungul timpului- ultimii 33 de ani- am avut şi pisici şi caţei şi de fiecare dată cînd unul ne-a „părăsit” am luat altul.
        Ne umple casa şi ne ajută să mergem mai departe cînd ne împiedicăm.
        Chiar mă gindeam că dacă e reală treaba cu reîncarnarea, faza de om e cea mai de jos- căci e cel mai rău.

  2. Ce simpatici sunt! 😁

  3. Ce drăgălași🙂
    Și asortați😀

    • De data asta, căci mai sînt şi alţii de alte culori.
      Parcă e concurs care să stea mai aproape de stăpîn ( prieten).

  4. Își țin locul cald și imprimă o atmosferă plăcută, caldă și în casă 🙂

  5. Sunt frumoşi amândoi. Şi tare m-aş mai juca şi eu cu ei. Deşi mi-e teamă de câini, ăsta micu nu-mi inspiră decât poftă de joacă.

  6. Adorabili! Sunt bucuria casei!

Lasă un răspuns

