Germeni

În ce priveste mîncarea sînt conservator.

Adică ce imi place, îmi place şi gata.N-am chef de experimente şi tatonări.

Îi dau corpului ce îmi cere, cu condiţia să îmi satisfacă si plăcerea.

Buun.

De o vreme am tot citit pe ici,pe colo despre germeni si seminţe de tot felul, incolţite si cît de mult bine fac ele pentru organism.

Şi mi-am zis că nu mai am 20 de ani cînd puteam mînca şi cuie fără nici o problemă şi fără urmări şi n-ar fi rău să mă ajut un pic.Ca n-oi muri dacă mănînc iarbă.Mai ales că deja m-am obisnuit cu ceai de iarbă (păducel).

Ceaiul ăsta de păducel are gust de iarbă putrezită şi daca am pus lămîie are gust de lămîie cu iarbă putrezită.Deci, o bunăciune!…

Zis şi făcut.

Aveam nişte spice de grîu- ni le-a dat cineva după ce au fost sfinţite la biserică- aşa că am măruntit, ales si pus într-un  vas pe un şerveţel ud.

După o zi nu s-a văzut nici o schimbare.Am mai pus apă şi am scos vasul afară, la soare.Nici a doua zi nu era nici o mişcare in zona şi nici în dimineata asta nu aveau de gînd sa se mişte în vreun fel aşa ca am aruncat ce era in vas şi am pus seminţe de in.

Dacă nici astea nu vor să încolţească s-au şters pe bot de mine.

Să nu se zică că nu am încercat.

O nouă săptămînă frumoasă, să aveţi!

8 Răspunsuri

  1. Nu te contrazic,dragă Fosile,dar a da corpului ceea ce-ti cere ptr.a-ti satisface plăcerile este o idee periculoasă.Multe lucruri sunt permise dar nu toate sunt folositoare.

    • Am să-ţi dau un exemplu:daca corpul îmi cere niscaiva peşte, ii voi da peşte ( păstrăv, crap, etc.), adica ceea ce se găseşte pe aici, nu caracatiţă, sau alte chestii moi şi care nu sînt specifice zonei geografice din care îmi trag rădăcinile şi în care trăiesc.
      In plus, si cel mai important, nu-mi plac chestiile astea.
      În baza acestui mod de viaţă, plus multă mişcare şi incă altele mi-am păstrat si greutatea şi sănătatea.Bineînţeles cu minusurile de rigoare date de vîrstă.

  2. Poate spicele nu au fost de anul acesta🙂 . Noi am semănat la grădiniță, într-un an, grâu vechi. Nu au încolțit boabele, noroc că am avut suficient timp până la Paște să semănăm altul, să nu fie copiii dezamăgiți.

    • Sigur sint vechi, dar nu îmi închipui că şi grîul plantat este din anul precedent.In fond, poate să stea în hambare ani de zile.
      Dacă-i aşa, inseamnă că nici seminţele de in nu vor încolţi.
      Oricum, eu am încercat.

  3. Mai bine cumpără tu o caserolă din mall şi vezi dacă-ţi place ce simţi. Dacă da, merită să mai încerci să le faci, sigur vei ieşi mai ieftin! Perseverenţa este cheia succesului, ascultă ce spun. Aştept foto cu „micuţii”🙂

    • Prefer să-i văd eu cum cresc.
      Că ăiaq din mall pot fi gata modificaţi genetic, iar eu habar să nu am ce măninc pentru a-mi face mai bine.
      Cînd apar micuţii,pun poză.Dacă apar…

  4. Eu zic ca sunt foarte sănătoase și salatele de crudități. Iarna e mai greu, însă exista ridiche neagra, țelină, sfecla, morcov…

    • Nu-i vorba de crudităţi, ci de germeni de grîu sau orice alte seminţe.
      Seminţe care, indiferent că-i iarnă sau vară, pot sa încolţească şi să se inalţe un picut, cît sa aibă o tendinţă de culoare.

Lasă un răspuns

